Fasha & Aidil Selamat Bertunang, Ini Ucapan Ikhlas Jejai Untuk Mereka…

Aktres jelita, Fasha Sandha selamat melangsungkan pertunangan dengan jejaka pilihan hatinya, pelakon Aidil Aziz.

Fasha dan Aidil mengikat janji di sebuah majlis tertutup yang diadakan di Ampang, selepas waktu Asar semalam dan dihadiri oleh keluarga bersama teman

Menerusi pemerhatian di akaun laman s0sial Instagram Fasha dan Aidil, pasangan ini dihujani ucapan tahniah daripada peminat.

Bekas suami Fasha, Rizal Ashram Ramli atau Jejai juga mendedikasikan sebuah entr1 khas di laman Instagram miliknya untuk pasangan ini.

Congratulations to the both of you that just got engaged today. May this new chapter brings you all the joy and happiness and ultimately ke jinjang pelamin InsyaAllah. Jangan tunggu lama lama. @fashasandha @itsaidilaziz

Dalam pada itu, net1zen turut memuji sik4p Jejai yang menjaga hubungan baik dengan bekas isterinya biar pun Fasha kini bahagia bersama insan pilihan hatinya.

Fasha sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga bersama Jejai pada 27 April 2012 sebelum bercer4i pada 20 Januari 2016.

Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu, Putra Rayfal berusia 5 tahun dan Putri Raysha Jemyma, 4.

[FOTO VIDE0] Fasha Sandha, Aidil Aziz Selamat Bertunang. Tahniah..

Pelakon Fasha Sandha selamat melangsungkan pertunangan bersama aktor Aidil Aziz.

Berita gembira itu dik0ngsi oleh portal Astro Awani menerusi akaun Instagramnya sebentar tadi.

Astro Awani juga berk0ngsi satu foto yang merakamkan Fasha dan Aidil di majlis pertunangan mereka.

Terdahulu, Fasha dan Aidil mula rapat sejak tahun lalu, namun masing-masing bersel1ndung apabila ditanya mengenai soal cinta.

Tahniah diucapkan buat Fasha dan Aidil.

Ini foto  dan video Fasha Sandha di Majlis pertunangan. Cantiknya!




Akhirnya Fasha Sandha, Aidil Aziz Bakal Ke Fasa Bertunang, Ini Kr0n0logi Kisah Cinta Merpati Dua Sejoli Ini

Pasangan pelakon, Fasha Sandha dan Aidil Aziz difahamkan bakal mengikat tali pertunangan minggu ini dalam satu majlis tertutup, yang hanya dihadiri keluarga dan teman rapat.

Andai benar seperti yang dican4ng, tahniah MH ucapkan kepada pas4ngan tersebut. Moga dipermudahkan semuanya.

Jom, ikuti kisah cinta di antara pas4ngan sama cantik, sama padan ini!

1. Pasangan ini mula dig0sipkan awal tahun tahun ini apabila sering kelihatan bersama namun kedua-duanya meng4kui mula rapat ketika berlakon sama dalam sitkom terbitan Fasha, Mamu Mami Gosip.

2. Fasha melakukan kej0t4n untuk ulang tahun kelahiran Aidil yang ke-31, Jun lalu dalam suasana yang cukup r0mantis sekali.

3. Video mesra, Fasha dan Aidil ketika berada di lapangan terbang terseb4r di s0sial media namun pelakon filem Nana Tanjung itu segera menjelaskan perkara sebenar terjadi ketika itu.

4. Mengakui selesa berkawan dengan Fasha, Aidil mengakui sudah bersedia untuk menggalas sebagai seorang suami sekiranya jodohnya dan Fasha sudah sampai

5. Ogos lalu, Fasha mengakui bahawa Aidil adalah lelaki yang rapat dengan kedua anaknya, Putra Rayfal dan Putri Raysha Jemaima malah kedua-dua mereka sudah berjumpa dengan orang tua masing-masing.

6. Oktober lalu, ada khabar angin mengatakan bahawa Fasha dan Aidil sudah bertunang namun pelakon drama Villa Ghazara itu men4fikan berita tersebut dan terkini, kec0h bila pas4ngan ini sekali lagi dikatakan akan bertunang minggu ini.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @satkobaviral

Foto/Instagram: Fasha Sandha/ astro awani / ridzuansandha via MediaOhsem via Berita Steady

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*