9 Bulan Terplsah, Tangisan Fr0ntliner Dak4p Ibu Buat Ramai Sebak Dan Tersentuh Hatl

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang berlangsung selama hampir 3 bulan pastinya mencoretkan satu kisah yang tidak akan dilupakan dalam sejarah perjalanan Malaysia ekoran pandemik C0VID-19.

Dilihat para frontliners terutamanya petugas kesihatan dan juga anggota keselamatan negara dilihat gigih berjuang meskipun tahu akan risik0 akan j4ngkitan.

Pertemuan penuh emosi

Satu video yang dimuat naik oleh laman sosial IG Friends of PDRM telah mendapat lebih60 ribu tontonan dalam masa beberapa jam.

VIDEO :

 

View this post on Instagram

 

Sediakan tisu sebelum tekan Play. Admin pun menangis masa edit Video ni.. Siapa potong bawang wei? 😭😭 6 bulan dalam Pusat Latihan, 3 bulan PKP, tak dapat jumpa Mak dan family.. Sekali dia buat suprise datang gerai nasi Lemak Mak dia.. Siapa yang belum dapat jumpa Mak Ayah lagi boleh la Video call sekarang. Hargai dan kasihilah selagi mereka ada.. 😢😢

A post shared by Friends Of PDRM (@fopdrm) on

LEPAS 9 BULAN TAK JUMPA MAK DAN FAMILY

Sediakan tisu sebelum tekan Play. Admin pun menangis masa edit Video ni.. Siapa potong bawang wei? 6 bulan dalam Pusat Latihan, 3 bulan PKP, tak dapat jumpa Mak dan family.. Sekali dia buat suprise datang gerai nasi Lemak Mak dia.. Siapa yang belum dapat jumpa Mak Ayah lagi boleh la Video call sekarang. Hargai dan kasihilah selagi mereka ada..

Video yg berdurasi lebih daripada tiga minit itu memaparkan pertemuan dua beranak yang sudah sudah 9 bulan tidak bersemuka.

Difahamkan frontliner berkenaan berusaha membuat kejutan istimewa untuk pulang tanpa pengetahuan ibunya yang berkerja sebagai penjual nasi lemak.

Malah dia juga sempat meny4mar sebagai pembeli sebelum identitinya terk4ntoi.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! TTK

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: erinsakura

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*