Kini Impian Zizan Menjadi Kenyataan…

Penyanyi, pelakon dan pelawak, Zizan Razak bersyukur kerana dapat merealisasikan impian untuk membuka sebuah bengkel dan sebagai langkah untuk memulakan perniagaan.

Menurut video di instagramnya dia menyatakan mengapa memilih untuk membuka bengkel itu adalah untuk menapak dalam bidang perniagaan, dan mencintai bidang permotoran dan kenderaan.

“Sebenarnya memang cita-cita saya ingin memiliki sebuah perniagaan. Jadi saya pilih untuk buka ‘workshop’ kerana jiwa dan minat saya terhadap jiwa permotoran.

“Ini adalah perniagaan terbesar yang saya ada dan berharap ia berpanjangan…Insha-Allah.

Bagaimanpun kata Zizan, bidang pelawak tetap menjadi keutamaan kerana itu merupakan kerjayanya.

“Workshop inilah yang akan menjadi ‘back-up’ kepada saya selepas saya tidak lagi aktif pelawak nanti. Sekuarng-kurangnya ada ‘sesuatu’, walaupun tidak lagi berada dalam industri nanti.

“Sekurang-kurangnya saya dapat terus mencari sumber pendapatan kepada keluarga dalam masa sama boleh memberikan ruang kepada orang lain untuk bekerja,” ujarnya.

Dalam pada itu Zizan turut mengucapkan terima kasih kepada rakan-rakan dan keluarga yang sentiasa menyokong setiap perkara yang dilakukan.

“Terima kasih yang tidak terhingga kepada mereka semua yang sentiasa menyokong saya dari belakang dan semoga perniagaan yang baru sahaja saya ceburi ini dapat bertahan lama dan kekal.

Zizan yang juga berkebolehan menyanyi tampil menerusi beberapa single bergenre pop, hip hop dan R&B seperti Selamat Tinggal, Bawaku Pergi, Infiniti Cinta, Kita OK dan Kau Takkan Tahu.

Beliau yang masih memegang status solo, pernah dikatakan bercinta dengan beberapa selebriti popular seperti Emma Maembong, Juliana Evans dan Mira Filzah.

 

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih !

Sumber : Ig Zizan Razak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*