Wanita hamiI m4ut bersama suami & anak, tinggal si sulung kini yatim piatu

Tiga sekeluarga m4ut selepas kereta dinaiki bertemb0ng dengan sebuah kenderaan pacuan empat roda dalam kemal4ngan di KM74, Jalan Ipoh-Gerik dekat Kampung Kuak, Sauk malam tadi.

M4ngsa yang m4ut adalah pemandu kereta jenis Toyota Vios iaitu Abdul H4kim Hashim, 32, isterinya Nurul Huda Arifin, 31, dan anak mereka berusia dua tahun iaitu Adib Aidan.

Dua terselamat iaitu seorang lagi anak pasangan itu, Ammar Aiman, 4 tahun yang mengal@mi kecd3raan ringan serta pemandu Toyota Hilux, lelaki berusia 33 tahun.

Memetik lap0ran Harian Metro, abang kepada Nurul Huda iaitu Mohd Helmi Arifin berkata Allahy4rham adiknya hamiI dengan kandongan mencecah usia lima bulan.

“Mahu atau tidak terp4ksa reda walaupun ralat. Per0t (@rwah) pun dah nampak biarpun jantina kand0ngannya kami masih belum tahu,” katanya

Beberapa p0sting di laman Facebook turut memberi ucapan takziah atas pemergian tiga sekeluarga itu selain mendoakan mereka dicucvri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang beriman..

Al-Fatihah

Rehatlah kalian dengan tenang & bahagia

Terdahulu, keluarga itu sedang menuju ke arah Gerik dari Kuala Kangsar sebelum pemandu Toyota Hilux yang datang dari arah bertentangan diperc@yai hil4ng kawalan dan memasuki laluan mereka.

Ketua P0lis Daerah Kuala Kangsar ACP Razali Ibrahim berkata, pemandu Toyota Hilux dan kenderaan terb@bit telah dit4han bagi sias@tan lanjut dimana d4rah serta ur!n diambil untuk uji@n toksik0logi.

Sumber : Bernama , Muhammad Zulsyamini Sufian Suri (Harian Metro) , Pusat Kemajuan Kerjaya & Alumni UTHM , Nazirah Hashim

Via OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*