“Allah Ada, Kamu Tunggu Balasannya” – Siapa An1aya, Fitn4h Syifa Melvin?

“Sesungguhnya Allah mendengar doa mereka yang teraniaya dan difitnah.”

Hantaran di Instastory pelakon Syifa Melvin memberi bayangan seolah-olah dia telah dianiaya dan difitn4h pihak tertentu.

Pemilik nama Nur Syifa Athirah Amirol Melvin, 26, itu berkata, tidak semua orang akan sanggup menghadapi apa yang dihadapinya dan berharap pihak berkenaan mendapat balasan setimpal.

Bagaimanapun, apabila ditanya mStar, Syifa mend3dahkan bahawa status itu tidak ditujukan kepada sesiapa, sebaliknya ditulis sebagai nasihat.

“Status itu tidak ditujukan kepada mana-mana pihak pun. Ia sekadar nasihat sahaja. Saya memang suka menulis dan berkongsikan kepada followers. Lagipun, ramai yang akan repost dan jadikan kata-kata itu sebagai peringatan untuk diri mereka.

Kredit foto: IG Syifa

“Malah, saya selalu beri nasihat dan berkongsi penulisan saya itu di saluran Telegram sebab ramai pengikut di laman sosial saya minta dan suka membaca.

“Ada sesetengah orang mengalami situasi yang sama macam saya tulis, tapi mereka tak tahu nak luahkan macam mana. Jadi, apabila saya tulis macam itu mereka rasa saya dekat dengan mereka,” katanya kepada mStar.

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih !

Sumber : CARI

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*