Video Risteena ‘disembur’ air oleh Ramona raih perhatian warganet, “Sedih…”

Ramona Zamzam mahupun Nur Risteena bukanlah pelakon baru dalam industri seni tanah air, malah sudah banyak drama dilakonkan mereka yang berjaya melonjakkan lagi nama mereka.

Selain memiliki rupa paras cantik, lakonan mereka tak dinafikan cukup memberikan kesan kepada penonton di kaca televisyen dan menerusi perkongsian terbaru Risteena di laman Instagram peribadinya, ternyata berjaya menarik perhatian peminat dan pengikut dimana dia turut popular dilaman sosial dengan memiliki 1.1 juta followers.

Seperti yang dikongsikan oleh kedua-dua pelakon ini dilaman sosial peribadi di Instagram, peminat drama tempatan dapat melihat gandingan mereka bersama menerusi drama berjudul Lelaki Itu Untukku musim yang kedua.

Risteena yang turut berkongsikan hal itu memberitahu bahawa drama gandingan mereka bersama ini bakal ditayangkan tidak lama lagi.

Walau bagaimanapun, apa yang lebih membuatkan orang ramai tertarik apabila Risteena berkongsikan satu rakaman video pendek lakonan mereka yang berjaya meninggalkan kesan terhadap yang menontonnya sehingga mereka menerima pelbagai reaksi warganet.

Dapat diperhatikan, Ramona menyembur wajah Risteena dengan air sekali gus membuatkan mereka memuji lakonan kedua-dua pelakon ini dan warganet juga tidak sabar untuk menyaksikan drama itu.

Dalam pada masa yang sama, Ramona yang turut popular gara-gara cara gelaknya turut menerima reaksi lucu peminat diruangan komen.

“Wow tak sabarnya”

Risteena

Risteena

Risteena

Risteena

Screenshot_445

Risteena

“Mesti ketawa hakhakhak kat belakang tu”

Screenshot_447

Screenshot_448

Screenshot_449

 

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih !

Sumber :

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*