Setelah Bercer4i, Engku Emran Kongsi Pesanan & Luahan Hati Di Instagram

Engku Emran dan Laudya Cynthia Bella menjadi tumpuan umum selepas percer4ian rasmi. Emran dan Bella akhirnya berpisah dengan baik. Bella mengakui bahawa  Emran telah menjadi suami yang baik selama 2 tahun menjalani perkahwinan.

“Kami berdua telah bersetuju untuk berpisah dengan cara yang baik. 2 tahun dia menjadi suami saya, banyak kebaikan, kebijaksanaan dan pembelajaran yang saya dapat, Insya Allah kebijaksanaan, pembelajaran, semua yang saya dapat, biar saya simpan,  untuk saya menjadi wanita yang, insya Allah, jauh lebih baik, amin, “kata Bella kepada Insertlive

Engku Emran Tulis Potongan Lagu Dari COLDPLAY Dalam Gambar Aleesya

Memilih untuk tidak memberi apa-apa komen tentang percer4ian ini, sebaliknya Emran memuatnaik gambar anak kesayangannnya di Instagram.

Menurut tinjauan Murai MY, Engku baru-baru ini memeparkan beberapa gambar anaknya dari kecil hingga semakin dewasa. Dalam foto itu Engku menulis sepotong lirik Coldplay berjudul Fix You.

“If you never try then you’ll never know, just what you worth (Jika kamu tak pernah mencuba maka kamu tak akan pernah tahu, seberapa berharganya kamu), light will guide you home, and ignite your bones (cahaya akan menuntun mu ke rumah, dan menerangi tulang mu),” tulis Engku di Insta Stories.

Muat naik itu seolah-olah merupakan ungkapan perasaan Emran terhadap anak itu. Aleesya selalu menjadi cahaya hidup ketika Emran merasakan kesedihan. Apatah lagi Aleesya diketahui sering memberi semangat ketika Emran memasuki perlumbaan basikal.

Selain itu, Murai MY juga terlihat sebuah foto, Emran memandang Aleesya sambil tersenyum. Muat naik itu, Emran memasukkan pesanan;

“Semoga anda selalu datang kepada saya untuk menasihati cinta saya”

Mungkin Engku Emran takut kehilangan satu-satunya anak gadisnya Aleesya yang semakin besar ya?

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*