Ustaz Abu Syafiq Gesa Henti H1na Sajat, Sekali netizan suruh dia kahwin dgn Sajat

Sejak beberapa hari ini hangat diperkatakan mengenai Nur Sajat susulan tindakannya memuat naik foto dan video hanya memakai bikini di akaun Instagramnya yang disifatkan agak mel4mpau dan ket3rlaluan.

Perkara itu turut mendapat perhatian pend@kwah sensasi, Ustaz Abu Syafiq yang menyatakan dia menerima banyak panggilan telefon daripada orang ramai memintanya untuk menegur usahawan kosmetik itu.

Menerusi satu entri di Instagram, Ustaz Abu meminta orang ramai supaya berhenti mengutvk mahupun mengh1na Nur Sajat sebaliknya mendoakan yang baik-baik agar suatu hari nanti dia akan memperoleh hidayah.

Dalam pada itu, Ustaz Abu turut meminta agar memberikan teguran kepada Sajat dengan cara berhemah. Malah, turut mend@kwa ramai individu bergelar ustaz dan PU namun tidak berhikmah dalam berd@kwah.

Ustaz Abu sempat menitipkan pesanan dengan mengatakan sebelum menunding jari kepada kepada Sajat, pandang pada diri sendiri terlebih dahulu dan bertaubat.

“Tegurlah dia dengan berhikmah. Ramai juga yang bergelar Ustaz dan PU namun tidak berhikmah dalam berd@kwah.

KOMEN NETIZEN:

“Sebelum nak tunding jari pada Sajat. Jangan lupa 4 jari pada diri dulu. Bertaubatlah,” tulisnya lagi.

Terdahulu, PU Amin menyeru netizen supaya memboikot produk dan perniagaan milik Sajat. Malah, PU Syed turut menggesa pihak JAKIM dan PDRM mengambil tindakan sewajarnya ke atas usahawan tersebut.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*