“T1pulah kalau saya tidak tahu mengenai pergol4kan yang berlaku” Erra Fazira titip kata semangat kepada Laudya Cynthia Bella

MESKIPUN mempunyai hubungan yang rapat dengan Laudya Cynthia Bella, pelakon dan penyanyi Erra Fazira enggan mencampuri hal rumah tangga aktres itu dengan bekas suaminya, Engku Emran.

Menurut Erra atau nama sebenarnya Fazira Wan Chek, 46, dia mengetahui masalah yang berlaku dalam rumah tangga pasangan tersebut namun enggan bertanya lebih lanjut mengenai perkara itu.

Bagaimanapun penyanyi lagu Menangkah Cinta mengakui puteri sulungnya iaitu Engku Aleesya berasa sedih dengan perp1sahan itu.

“Saya tidak mencampuri urusan rumah tangga walaupun dia bekas suami dan bapa kepada anak saya. Kalau mereka tak buka mulut, saya akan zip mulut saya.

Engku Aleesya sedih berp1sah dengan Laudya.

“T1pulah kalau saya tidak tahu mengenai pergolakan yang berlaku sedikit sebanyak tapi secara mendalam saya tidak tahu dan tidak mahu tahu.

“Saya tak nak korek pun, hanya tahu cerita dasar sahaja. Itu bukan cara saya untuk korek dan salah saya kalau nak ambil tahu. Aleesya lebih tahu pergolakan yang berlaku dan dia lagi sedih,” kata Erra kepada mStar.

Erra ditemui ketika di majlis pelancarannya sebagai duta produk Faith Fleur di Menara Kuala Lumpur (KL Tower), Kuala Lumpur pada Isnin.

Menerusi laporan mStar pada 1 Julai lalu, Bella memberitahu keputusan untuk berp1sah telah dipersetujui kedua-dua belah pihak dan dilakukan secara baik.

Bella menerusi program Insert saluran Trans TV, Indonesia berkata, keputusan untuk berpisah telah dipersetujui kedua-dua belah pihak dan dilakukan secara baik.

Erra Fazira titip kata-kata semangat kepada Laudya.

Dalam pada itu, Erra juga memberitahu dia ada berhubung dengan Bella dan memberi kata-kata semangat kepada wanita itu.

“Sebagai wanita kami ada berbicara tapi hanya perkara-perkara umum. Tapi ada la sedikit sebanyak memberikan nasihat cuma tidak begitu terperinci. Bella juga tidak begitu bercerita lebih kepada saya.

“Memang kami rapat tapi tidaklah selalu berhubung. Saya pun wanita dan ada beri semangat kepadanya melalui mesej sahaja. Tiada siapa yang mahukan percer4ian, saya pun pasti Bella dan bekas suami pun begitu.

“Mereka dah cuba tapi itulah ketentuanNya. Saya pernah bercakap dengan bekas suami, tetapi tidak bercerita mengenai hal tersebut lebih lanjut. Apa yang diceritakan itulah yang saya kongsi.

“Dalam setiap pahit pasti ada hikmah dan manisnya. Allah uji sebab Allah sayang dan ada la ganjaran itu. Bersabar sahaja la,” ujarnya.

Bella dan Engku Emran berkahwin pada 8 September 2017 di sebuah hotel di Kuala Lumpur.

Pasangan ini tidak dikurniakan cahaya mata, manakala Engku Emran mempunyai seorang anak perempuan Engku Aleesya hasil perkahwinan terdahulu bersama pelakon Erra Fazira.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*