‘Orang Tua Yang Kalian Kas4ri Itu Bapa Saya.. Dia Cuma Mahu Cari Sesuap Nasi’ – Gadis Kec3wa Layanan Terhadap Bapanya

KUALA LUMPUR: Tul44r di media sosial apabila difahamkan apabila seorang pakcik yang ditegur diatas faktor tidak memiliki lesen perniagaan. Namun, terkini menerusi halaman FB Siti Norfadhilla iaitu anak kandung kepada lelaki yang tul4r tersebut bersuara dan cerita hal sebenar terutama dalam pemilikan lesen yang tidak berjaya.

Entri penuh Siti Norfadhilla menerusi halaman FB nya:

“Assalamualaikum saya anak kandung kepada orang tua yang kalian kas4ri tu. Dia tu ayah saya . Saya mengaku memang dia deg1l dan kami pernah membuat permohonan lesen dll tapi tak diluluskan mungkin atas faktor lokasi atau lain2 .

sajagempak.com - ‘Orang Tua Yang Kalian Kasari Itu Bapa Saya..Dia Cuma Mahu Cari Sesuap Nasi’ - Gadis Kecewa Layanan Terhadap Bapanya

Tapi ayah saya tiada pilihan lain dan tempat lain dan dia hanya boleh menjual jagung dan disahkan menghadapi Ret1nitis P1gment0sa yang mengg4ggu penglihatan ayah saya . Untuk pengetahuan kalian ayah saya mar4h dalam video ni sebab mereka datang tinggikan suara dan cakap “sampai bila ENGKAU nak berlakon but4 ?” Sedangkan ayah saya memang ada bukti surat doktor dan memang tidak dapat diub4ti .

Jagung inilah mata pencarian untuk kami , saya masih belajar dan belum bekerja berasa sangat kec3wa kerana belum mampu membantu ayah saya . Dia memang sangat tertekan kerana tidak nampak jalan keluar untuk mencari sumber pendapatan dengan keadaan mata yang macam tu . Kami ada 6 orang adik beradik dan 5 orang yang masih belajar termasuk saya .

sajagempak.com - ‘Orang Tua Yang Kalian Kasari Itu Bapa Saya..Dia Cuma Mahu Cari Sesuap Nasi’ - Gadis Kecewa Layanan Terhadap Bapanya

Seandainya dah tamat belajar dan sudah bekerja , saya takkan biar ayah kami macam ni . Dia cuma ingin mencari sesuap nasi bukan mer0mpak . Saya sangat kec3wa dengan semua ni..”

sajagempak.com - ‘Orang Tua Yang Kalian Kasari Itu Bapa Saya..Dia Cuma Mahu Cari Sesuap Nasi’ - Gadis Kecewa Layanan Terhadap Bapanya

Juga Siti Nurfadhilla berkongsi:

“Assalamualaikum dan selamat sejahtera . Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih banyak atas perhatian yang diberikan oleh semua insan yang berjiwa bersih dan baik hati yang membantu saya tak kira dari segi sokongan moral atau wang ringgit . Saya tak mampu nak membalas kebaikan semua . Semoga Allah memurahkan rezeki semua dan mempermudahkan urusan kalian.

Alhamdulillah saya amat terharu diberikan peluang hidup bersama masyarat yang begitu prihatin dan berjiwa besar . Saya minta maaf kerana saya mungkin tidak dapat membalas semua chat kerana saya ada test dan kuiz dalam masa terdekat . Di sini saya meletakkan no account saya untuk mereka yang bertanyakan tentang no. account saya .

Tambahan , niat saya meletakkan no account di sini semata untuk menjawab dan mempermudahkan mereka yang bertanya . Saya sedikit pun tidak meminta . Terima kasih sekali lagi , hanya Allah yang tahu betapa bersyukur nya saya ditemukan dengan rakyat yang prihatin dan baik hati..”

Set time bertemu Siti Nurfadhilla dan Ayahnya

“Terima kasih atas sokongan yang diberikan tetapi yang mengecewakan adalah ada segelintir masyarakat yang tak mempercayai yang dia ayah saya . Saya tak kisah pun kalau ada tak percaya . Tapi ada segelintir orang yang even saya dah bagi gambar bersama ayah saya , dan ic kami masih ada lagi yang mempersoalkan kenyataan saya . Apakah saya perlu memberikan surat ujian DNA ? Untuk bukti paling kukuh , boleh set time untuk bertemu ayah saya dan saya ..”

VIDEO:

Kredit: Siti Norfadhilla

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Saja Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*