HIBURANTeruk kena b4ntai, Jgn Terkejut, Inilah Pencapaian Akademik Youtuber Pavithra Yg Anda Tidak Tahu

Semalam, suami Youtuber program masakan Pavithra dikenakan t4hanan r3man tiga hari bermula semalam kerana didakwa menc3derakannya. Menurut Sinar Harian, Pavithra dilihat hadir ke Mahkamah Majistret Ipoh ditemani ahli keluarga namun wajahnya yang selalunya terlihat ceria nampak geli1sah.

Pavithra Stabil

Bagaimanapun, dia dikatakan dalam keadaan stabil meskipun mengalami lvka dan l3bam di bahagian muka serta bibirnya. Sumber terdekat memaklumkan , ketika kejad1ian di Hospital Raja Perempuan Bainun, Ipoh itu Sugu telah men4mpar Pavithra di muka dan pipinya beberapa kali menggunakan tangan.

S3rangan itu telah menyebabkan bibirnya berd4rah dan difahamkan Pavithra juga telah dipvkul di bahagian lengan dengan s3njata sabit.

Tidak t4han dengan keadaan itu, Pavithra sendiri telah hadir ke balai polis dan membuat lap0ran memaklumkan dia dic3derakan suaminya.

Mngsa minta diberikan ruang untuk menyelesaikan konfl1ik peribadi keluarga mereka.”

Jadi untuk sementara ini, mereka tidak akan meneruskan apa-apa kerjasama program atau rakaman memasak dengan mana-mana pihak selama beberapa minggu bermula dari sekarang.”

Namun adda jangan Terkejut, Inilah Pencapaian Akademik Youtuber Pavithra Yg Anda Tidak Tahu

YouTuber, S. Pavithra mendedahkan pencapaian akademik yang diraihnya sewaktu mengambil peperiksaan UPSR (Ujian Penilaian Sekolah Rendah) suatu masa dahulu.

Pavithra yang tidak berpeluang menghabiskan persekolahannya berkata, dia berjaya mendapat keputusan cemerlang 5A termasuk dalam mata pelajaran Bahasa Melayu yang menjadi subjek kegemarannya.

“Saya dulu sekolah rendah UPSR (Ujian Penilaian Sekolah Rendah) dapat 5A. Bahasa Melayu memang subjek kegemaran saya. Cuma, apabila ke Sekolah Menengah saya hanya dapat belajar separuh jalan sahaja. Tingkatan 4 pun tak habis belajar.

“Saya dari kecil memang susah. Hari-hari pergi sekolah, naik bas tambang, tapi selalu tak dapat pergi sekolah sebab susah. Jadi, saya tak dapat belajar dengan baik,” katanya ketika portal Astro Gempak.

Gara-gara kesempitan hidup yang dilalui, Pavithra yang menamatkan pengajian lebih awal terpaksa membantu menambahkan pendapatan keluarga dengan bekerja sebagai operator pengeluaran di sebuah kilang.

Selaku anak kedua daripada lima orang adik-beradik, Pavithra menyedari tanggungjawab yang perlu dipikul bagi meringankan beban bapanya yang menyara kehidupan sebagai buruh binaan.

Tinjauan pula mendapati lima hari lalu pasangan YouTuber ini sempat memuat naik video percutian mereka di taman tema air popular dan menginap di sebuah hotel terkemuka yang dimuat naik di laman YouTube milik S. Pavitra dan berjaya meraih 281,980 tontonan.

Pastinya berita yang dilaporkan semalam sangat mengejutkan dan tidak dijangka orang ramai. Mana tidaknya elok-elok seronok bercuti gembira dengan keluarga tup-tup bergaduh pula. Lagi parah siap jadi kes polis!

S. Pavitra dan suami, elok jer seronok bercuti bersama tup tup bergaduh sampai jadi kes polis

Ironinya keg4nasan rumah tangga boleh berlaku dalam semua kelompok masyarakat tanpa mengenal agama, bangsa, termasuk status sama ada kelompok berpendapatan rendah (B40), sederhana (M40) mahupun tinggi (T20).

Jadi, hati-hati guys! Semoga urusan rumah tangga S. Pavithra dan suaminya dapat diselesaikan dengan cara baik.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @satkobaviral.com

Sumber : http://trendingsangat.pw/ via MyMetro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*