[VIDEO] Pr4nk MeIampau! Youtuber Dit@han P0lis Lepas Pr4nk Makcik

Sudah menjadi kebiasaan bagi orang sekarang untuk melakukan pr4nk atau perkara peIik-peIik untuk dijadikan content Youtube masing-masing.

Ada pr4nk yang buat kita ketawa tapi ada pr4nk yang boleh mendatangkan kem4rahan serta kec@man ramai seperti apa yang dibuat seorang Youtuber daripada Palembang, Sumatera Selatan ini.

Menurut Harian Metroseorang Youtuber bernama Edo Putra dan rakannya telah terg@mak meIakukan pr4nk memberi plastik sampah yang kononnya berisi daging k0rban. 

Youtuber terbabit kemudian telah memuat naik video pr4nk tersebut yang bertajuk ‘Pr4nk Bagi-Bagi Dag!ng ke Emak-Emak Berisi S@mpah’ beberapa hari lalu ke Youtube.

Dalam video yang berdurasi 11 minit 57 saat tersebut, Edo dilihat telah mengagihkan dua bungkusan plastik hitam kepada dua orang wanita.

Lebih menyed!hkan, kedua-dua wanita tu siap berterima kasih lagi kepada Edo dan gembira apabila mendapat sebungkus plastik yang disangka berisi dag!ng tersebut. 

Bagi memastikan misi pr4nknya berjaya, Edo kemudian menyuruh wanita-wanita tersebut membuka bungkusan itu sebelum dia dan rakannya beredar dari situ.

Wanita-wanita maIang itu kemudian terkej0t melihat plastik yang disangka berisi daging rupanya hanyalah mengandungi s@mpah semata-mata.

Susulan daripada video tersebut, Edo dan rakannya dit@han pihak berkuasa Indonesia. Penahanan mereka disahkan oleh Ketua P0lis Palembang, Anom Setiyadji.

Walau bagaimanapun, Edo katanya telah kembali kepada wanita-wanita terb@bit untuk meminta maaf dan menyerahkan 500.000 Rupiah bersamaan RM144 kepada mereka untuk membeli dag!ng.

Video yang kini meraih 1 juta views dan 185,000 dislikes mendapat kec@man hebat netizen yang menganggap pr4nk ini sangat keterlaIuan dan tak patut diadakan ketika umat Islam menyambut Hari Raya Aidiladha.

Haih macam-macam! Dag!ng k0rban pun boleh buat pr4nk ye?

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! satkobaviral.com

Sumber  LM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*