Yusuf Azmi Tampil Buat Kenyataan Kenapa Mohd Asri Patut Diberi Perlindungan Dengan Segera

Lama tidak mendengar nama Yusuf Azmi, kalau dulu nama beliau selalu muncul di media sosial kerana kelantangan beliau menentang ahlong tetapi pada waktu itu beliau masih bersama dengan PPIM

Yusuf Azmi dan Abang Ali antara nama nama yang digeruni ketika bersama PPIM. Siapa yang buat hal memang mereka akan datang ‘ziarah’ mereka.

Video Penuh Berada Di Bawah Artikel

Sekarang beliau dan Abang Ali tidak lagi bersama dengan PPIM tetapi telah menubuhkan satu pertubuhan NGO yang mempunyai objektif yang sama dengan PPIM.

Baru baru ini tular di media sosial mengenai pembongkaran aktiviti haram seperti menjual rokok seludup dan operasi perjvdian haram.

Saudara Mohd Asri yang juga pemilik rangkaian Hot Burger Malaysia telah mended4hkan perkara tersebut sehingga menyebabkan ramai pihak tidak senang duduk.

Video tular di media sosial mendedahkan mengenai kegiatan premis mesin judi dan aktiviti penjualan rokok seludup dan operasi perniagaan haram dalam kalangan warga asing.

Perkara tersebut menjadi terlalu ‘panas’ sehingga bermacam macam tom4han yang diterima oleh pihak PDRM cawangan Sungai Buloh dan pihak MBSA juga tidak terlepas menerima kec4man.

Adakah ada unsur rasvah sehingga aktiviti ‘haram’ dapat beroperasi dalam tempoh yang lama.

Yusuf Azmi Buat Kenyataan

Yusuf Azmi di dalam Facebook rasmi beliau telah buat satu LIVE video untuk memberi respond berkenaan hal Hot Burger dan pihak berkuasa.

Sebelum ini Yusuf Azmi memang selalu bekerjasama dengan pihak polis jadi beliau tahu bukan mudah sebenarnya untuk menghapuskan s1ndiket perjud1an.

Tujuan Yusuf Azmi buat kenyataan bukan untuk menyalahkan mana mana pihak. Beliau tahu pihak polis dan pihak pbt (PBT) juga mahu kegiatan haram ini dihapvskan.

Menurut Yusuf Azmi, apa yang saudara Mohd Asri bukan sengaja untuk memberitahu pihak polis dan pihak pbt tidak buat kerja tetapi hanya sekadar meluahkan rasa ketidakpuas hatian.

Yusuf Azmi menyeru pihak berwajib melihat aduan saudara Mohd Asri dengan cara telus. Saudara Yusuf Azmi memberi cadangan kepada Ketua Polis Daerah Sungai Buloh untuk memanggil saudara Mohd Asri untuk berbincang.

Yusuf Azmi memberitahu memang jelas nyata bahawa ketika serbuan pihak polis memang operasi perjud1an itu tidak tutup lama tetapi masih beroperasi sebelum di serbu.

Beliau menyeru pihak berwajib melihat rintihan saudara Mohd Asri adalah satu tindakan yang berani untuk membongkar kegiatan haram. Munkin sebelum ini pihak berwajib terlepas pandang dan ini bukan perkara biasa kerana mereka (s1ndiket haram) memang sangat bijak dan licik untuk mengelak dari pihak berkuasa.

Diharap benda yang tular ini dilihat sebagai satu kebaikkan kerana apa saudara Mohd Asri buat adalah satu perkara yang sangat berani dan beliau patut menerima terima kasih.

Mohd Asri bukanlah satu anc4man tetapi sindiket perjudian adalah anc4man sebenar untuk negara.

Yusuf Azmi memberitahu saudara Mohd Asri patut diberi perlindungan kerana s1ndiket perjvdian akan cuba mencari segala maklumat tentang Mohd Asri dan ini termasuk dengan keluarga.

Pihak berwajib patut lindungi duta kecil (mohd asri) ini dan sepatutnya mohd asri sebagai pengadu patut dilindungi dan tidak dided4hkan wajahnya tetapi semua dah terlambat apabila gambar beliau telah tular.

Yusuf Azmi memberitahu jangan ambil mudah dengan sindiket perjud1an kerana mereka mempunyai ‘sumber’ yang besar dan sekarang kita sudah kacau periuk nasi mereka.

Akhir kata Yusuf Azmi beritahu tidak perlu kita mula menunding jari dan beliau juga harap KPD Sungai Buloh supaya menerima nasihat beliau dan selesaikan masalah yang ada.

Video Penuh :

Yusuf Azmi mohon semua terus membela Mohd Asri dan dia mohon saudara Mohd Asri berkerjasama dengan baik bersama pihak polis.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com


*

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*