Jamal Yunos Juga Pernah Ded4hkan Kegiatan Jvdi Dulu Seperti Asri Janggut. Ini Cadangan Jamal Kepada Polis Di Sungai Buloh

Kec0h di media sosial tentang penularan sindiket perjud1an berleluasa di Sungai Buloh yang didedahkan oleh saudara Mohd Asri yang juga pemilik Hot Burger Malaysia.

Video Penuh Jamal Yunos Di Bawah Artikel

Perkara ini mendapat liputan meluas seluruh negara dan tidak lama selepas itu pusat jud1 di kawasan tersebut telah ditutup dan perniagaan tepi jalan tanpa lesen yang sah juga telah di’bersih’kan.

‘Rehatkan’ Sementara OCPD Sungai Buloh, Biar Bukit Aman Buat S1asatan – Jamal Yunos

Jamal Yunos telah membuat sidang media untuk memberitahu bahawa apa yang dilakukan oleh saudara Mohd Asri sama seperti yang dia buat pada tahun 2016. Bezanya selepas Jamal Yunos buat laporan dia dan rakan rakan telah ditahan pihak polis.

Bagi Jamal apa yang terjadi kepada dia memang tidak adil dan dia meminta apa yang terjadi kepada dia tidak terjadi kepada Asri Janggut

Jamal Yunos beritahu dia telah buat laporan polis tentang apa yang terjadi kepada dia ketika membongkarkan pusat perjud1an di kawasan Ampang.

Beliau beritahu ketika dia datang buat ‘serbuan’ sendiri pihak media juga hadir bersama dia tetapi dia yang telah dipersalahkan.

I am sorry – Hot Burger founder

Ketua Polis Daerah Sungai Buloh, Superintendan Shafa’aton Abu Bakar perlu ‘direhatkan’ sementara bagi memberi jalan Bukit Aman menyiasat 1su premis perjvdian.

Itu cadangan Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar, Datuk Seri Jamal Yunos.

“Cara terbaik OCPD dan sebahagian dari polis di Ibupejabat Polis Daerah Sungai Buloh bercuti, biar pegawai Bukit Aman yang berkecuali s1asat.

“Kalau dapati ia tak betul baru buat tindakan kepada Abang Hot Burger,”ujarnya dalam satu rakaman video di media sosialnya hari ini.

Jamal mengulas kenyataan Ketua Polis Negara, Tan Sri Abdul Hamid Bador yang akan meny1asat pendedahan dibuat oleh Pengasas Hot Burger Malaysia, Mohd. Asri Hamid baru-baru ini.

Bagaimanapun selepas itu Shafa’aton menafikan d4kwaan itu kerana tindakan telah dibuat oleh pasukannya terhadap premis perjvdian berkenaan sebelum ini.

Dalam pada itu, menurut Jamal, keadilan mesti ditegakkan termasuk kepada Mohd. Asri.

“Cukuplah saya seorang kena aniayai,” katanya merujuk kepada kesnya mencer0boh masuk premis perjvdian di Ampang dan kini proses pend4kwaan masih berjalan selepas beliau ditahan kerana berbuat demikian.

Rujukan : Suara TV / Malaysia Gazette

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber : Rentas Asia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*