“Sate permintaan terakhir arw4h anak”

“ARW4H beritahu dia balik semata-mata sebab nak makan satay ‘air tangan’ saya dan saya sempat penuhi permintaan terakhir arw4h,” kata ibu kepada dua beradik yang m4ut dalam kem4langan di Kilometer 19 Jalan Lipis-Merap0h berhampiran Padang Tengku, Pahang, semalam.

Rahimah Yusoff, 75, berkata anaknya, Roziah Mohamed Yusof, 22, pulang ke kampung bersama abangnya, Mohamed Rozuan, 32, pada 13 Ogos lalu dan bert0lak semula ke Kuala Lumpur jam 2 petang semalam.

Katanya, mereka hanya pulang sekejap dan Roziah dari awal lagi memintanya membuat satay kerana mengid4m air tangan ibunya.

“Anak-anak semuanya manja dengan saya, terutamanya Adik (Roziah), saya tak j4ngka akan kehil4ngan dua anak serentak.

“Sebaik menerima berita kem4langan yang men1mpa mereka malam tadi, kami sekeluarga terus bergerak ke Pahang,” katanya ketika ditemui di Kampung Bukit Jering, Jeli, Tanah Merah.

Jen4zah dua beradik itu selamat tiba dengan dua van jen4zah h0spital Kuala Lipis pada 5.40 petang dan dikebvmikan di Tanah Perkvburan Bukit Jering dalam satu li4ng.

Sementara itu, isteri Mohamed Rozuan, Nor Hafida Abdul Rahman, 32, paling sebak ketika meng1ringi jen4zah suami dan adik iparnya.

Mohamed Rozuan meningg4lkan isteri dan dua anak yang masih kecil, Nurul Rania, 6, dan Nurul Raina, 3.

Dalam kej4dian 6.40 petang semalam, Mohamed Rozuan dan adiknya, Roziah m4ut bersama rakannya, Faizul Idzafi Azmi, 34, apabila Proton Wira naiki bert3mbung dengan lori muatan kelapa sawit dari arah bertentangan.

Seorang lagi rakan mereka, Mohd Zulhelmi Mustafa, 25, daripada Kampung Gong Tok Pek, Keluang, Kampung Raja, Terengganu ced3ra p4rah dan mendapatkan raw4tan di h0spital Kuala Lipis.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber : Harian Metro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*