“Patutnya harini due date, nanti tarik daddy masuk syurga tau”- Lelaki Redha Pemergian Isteri, Anak Selang Sehari

Setiap orang pasti pernah merasai betapa peritnya kehil4ngan orang tercinta. Lebih-lebih lagi jika kehil4ngan beberapa insan tersayang sekali gus dalam masa yang amat singkat. Begitulah kepahitan yang terp4ksa diterima oleh lelaki ini hampir setiap hari.

Menerusi akaun Twitter, Muhammad Syahir meluahkan rasa rindu terhadap isteri dan anaknya. Lebih menyayatkan hati lagi, sepatutnya semalam merupakan due date buat Allahyarhamah NurShakira Ameera Binti Assakri untuk melahirkan cahaya mata sulung mereka yang bernama Muhammad Noah.

Menurut seorang pengguna Twitter di ruangan komen, rupa-rupanya mereka dikatakan telah mendirikan rumah tangga sejak November tahun lepas. Pada 4 Mac lalu, suami isteri ini kehil4ngan cahaya mata mereka akibat kegvguran. Lebih pilu lagi, si isteri pula telah menghembuskan nafas terakhir selang sehari selepas pemergian anak mereka kerana k4nser.

Rata-rata netizen tidak dapat menahan rasa sebak apabila mendapat tahu tentang dugaan sebenar lelaki tersebut. Justeru, mereka juga sempat menitipkan doa dan berharap agar Syahir terus bersabar untuk menjalani kehidupan tanpa kehadiran kedua-dua insan tercintanya.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber: Twitter @ssyyhhrrErin Sakura via mhi.allnws

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*