[VIDEO] Tak Sangka, Aliff Aziz Dedah Terima Sesuatu Mengeejutkan Drpd Bella Astillah Sebelum Dihukvm Penj4ra

Sebelum ini, pelakon Singapura iaitu Aliff Aziz dihadapkan ke mahkamah dan mengakui bersalah bagi tuduhan mencvri dan berkelakuan tidak seonoh di tempat awam. Terbaru, menerusi laporan Harian Metro, pelakon itu telah dijatuhkan hukvman penj4ra dua minggu dan de3nda RM1,500 oleh Mahkamah Negara Singapura selepas didapati bersalah.

Aliff Aziz menerusi IG Story berkongsi video nyanyian kiriman daripada isterinya iaitu Bella Astillah sebagai penguat semangat untuk hadapi ujian ini.

Thank you so much, sayang’n

Bella Astillah mengirimkan video nyanyian suaranya buat Aliff Aziz. Pelakon lelaki itu menerima ‘hadiah’ tersebut sebelum dirinya sekali lagi naik ke mahkamah untuk perbicaraan.

Sementara itu, memetik laporan Harian Metro, Aliff mengakui bersalah di mahkamah atas dua pertudvhan pada 7 Ogos lalu. Aliff didakwa mencvri wang sebanyak RM915 dan RM285 milik pelakon dan ahli politik Indonesia, Raja Yunika Perdhana Putri di dalam bilik hotel di Nanson Road berdekatan Havelock Road, Singapura.

Aliff bagaimanapun mengakui mencvri sejumlah wang tersebut kerana terdesak memerlukan wang untuk membeli makanan dan membayar pengangkutan.

Dalam kes di pertuduhan kedua, Aliff didapati mbuk di bawah jambatan pusat beli-belah Orchard Towers pada 10 November 2019. Seorang pegawai polis melihat dia menjeri1t dengan kuat dan memberi isyarat ‘luc4h’ kepada seseorang.

Kiriman nyanyian daripada isteri

Sumber: Aliff AzizHarian Metro

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkobaviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*