Mungkin kerana terlalu ger4m dengan kawannya yang comel, anjing ini hampir sahaja ‘telan’ kawannya sendiri

Mungkin ramai yang melihat anjing dan kucing adalah musvh tradisi yang tidak boleh bersua muka. Jika mereka bertemu ada sahaja yang mahu digadvhkan dan keadaan di rumah tidak akan pernah aman dengan pergadvhan dan pertengk4ran mereka. Namun begitu, tidak semua anjing dan kucing begitu malah ada yang boleh berkawan dengan baik.

Facebook

Contohnya anjing dan kucing di dalam video ini yang merupakan kawan baik dan sangat rapat. Kelihatannya hubungan mereka sangat baik sehingga boleh duduk ‘melepak’ bersama di atas sofa.

Facebook

Tidak hanya itu, anjing itu nampaknya sangat sayang akan kawan kucingnya. Dia terus membela-belai dan menjilat kawannya dengan manja. Si kucing pula hanya  membiarkan, mungkin sudah biasa dan senang dilayan begitu.

Apa yang berlaku seterusnya adalah sesuatu yang sangat melucukan. Anjing ini sepertinya terlalu ger4m dengan kawannya sehingga dia memasukkan kepala kucing itu ke dalam mulutnya seolah-olah mahu ditelan sahaja kucing comel itu.

Facebook

Namun begitu, mujur ada tuannya di situ yang mengingatkannya supaya tidak makan kawannya sendiri. Anjing ini kemudian terus melepaskan kepala tuannya dan berlakon seolah-olah tiada apa yang berlaku.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber: erabaru

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*