Sara Ali Khan Buat Hal, Sekali Kena Mar4h Dgn Saif Ali Khan Siap Ajak Kareena Kapoor Pindah

Saif Ali Khan mar4h dengan anak perempuannya, Sara Ali Khan, yang disyaki terlibat dalam kes dd4h. Anak tiri Kareena Kapoor itu disebut oleh Rhea Chakraborty sebagai salah seorang selebriti Bollywood yang mengambil dd4h bersama mendi4ng Sushant Singh Rajput.

Sara disoal oleh Biro Pengawalan Nark0tik (NCB) pada akhir minggu lalu dan menafikan dia telah mengambil barang har4m itu. Namun, Saif dan Kareena Kapoor dilaporkan seperti kurang senang di atas dakwaan terhadap Sara.

Sara dikatakan telah menyebabkan keluarganya menghadapi masalah yang mem4lukan. Saif akhirnya mar4h kepada bekas isterinya Amrita Singh dan Sara kerana nama Saif juga dilihat burvk oleh orang ramai.

Dilaporkan dari The Times Of India pada hari Rabu, 30 September 2020, Saif telah memutuskan untuk tidak memberikan sokongan kepada Sara dan ingin menjauhkan dirinya dan keluarganya dari disoal media. Oleh hal demikian, untuk sementara waktu Saif membawa Kareena Kapoor dan Taimur Ali Khan berpindah dari Mumbai ke Delhi.

Sementara itu, ibu Sara, Amrita dan neneknya iaitu aktres legenda Sharmila Tagore, berusaha menjernihkan keadaan itu dengan sedaya upaya. Dikatakan bahawa kekecewaan Saif terhadap anak perempuannya tidak akan membantu Sara dalam kes dd4h. Dia lebih utamakan menemani Kareena Kapoor untuk penggambaran filem terbaru berjudul Laal Singh Chaddha.

Terdahulu, Sara menafikan mengambil dd4h tetapi mengakui ada hubungan rapat dengan Sushant. Pelakon berusia 25 tahun itu mengatakan bahawa dia telah menemani Sushant ke ladang Lonavla beberapa kali dan juga pernah bersamanya semasa melancong ke Thailand.

[SUMBER The Times Of India

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber : murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*