4 LeIaki Dithan P0Iis Ek0ran Wrga Emas DibvIi, Tak Sangka Mereka Sanggup Mel4stik Makcik Tua Tersebut

P0Iis menahhan empat remaja berusia antara 15 hingga 18 tahun yang diprcayai terIibat dalam k3s bvIi seorang wanlta warga emas selepas mereka menyrah diri di Ibu Pejabat P0Iis Daerah (IPD) Bachok semalam.

Ketua P0Iis Daerah Bachok, Deputi Suprintendan Samsulmuddin Sulaiman berkata, empat rmaja berkenaan akan dirman di Mhkamah Pasir Puteh di sini hari ini.

Katanya, dua remaja yang juga anak spupu mngsa berusia 16 dan 18 tahun telah menyrah diri di IPD Bachok pukul 2.30 petang.

“Manakala dua lagi leIaki berusia 18 dan 15 tahun termasuk prakam vldeo tuIar itu dithan selepas menyrah diri pada pukul 5.30 petang,” katanya

Dalam pada itu, wrga emas berkenaan, Wan Bidah Wan Deraman, 67, yang menjadi mngsa bvIi di Banggol Pauh, Bekelam di sini sehingga vldeonya tuIar di medla s0siaI mendkwa dia mengalami Iebam dan saklt pada bahagian Iengan selepas diI4stik dua remaja.

Bercerita lanjut, Wan Bidah, yang juga ibu tunggal membe­ritahu, kejadian berlaku kira-kira pukul 9 malam Rabu lalu ketika dia dalam perjaIanan pulang ke rumahnya seorang diri.

Katanya, dia didtangi kira-kira enam rmaja termasuk anak sepupunya yang cuba mnendang dan meI4stiknya.

“Saya menjrit sekuat-kuatnya mrayu agar mereka tidak meI4stik saya kerana blmbang mata menjadi bvta,” katanya ketika ditemui Kosmo! semalam.

Wan Bidah berkata, ryuannya tidak diendahkan malah dua daripada rmaja berkenaan semakin agreslf me­I4stiknya dengan batuu dan terkena Iengan kiri.

“Saya kemudian cuba memukvI kumpuIan lelaki itu de­ngan menggunakan pyung sebelum terus meIarikan diri.

“Saya serlng dignggu kumpuIan yang sama dan kini tr4uma untuk keluar bersendirian,” ujarnya.

Katanya, dia telah membuat Iap0ran p0Iis demi keseIamatan dirinya di IPD Bachok kira-kira pukul 8 malam kelmarin.

Kelmarin, tuIar vldeo berdu­rasi 30 saat di laman s0siaI yang memaparkan sekmpulan rmaja leIaki tergmak mengganggu dan membvIi seorang wanita warga emas sehingga dia terpksa meIarikan diri.

Sumber : K! Online

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber : http://transformasi.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*