“Tuhan Nak Tunjuk Kejap Jer….”Netizen Puas Hati, ‘B0s Besar’ Macau Sc4m Ditangkap

Heboh diperkatakan, mengenai penahana seorang lelaki berpangkat Datuk Seri dan Datuk oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), dipercayai terlibat dalam k3s pen1puan sindiket atau macam scam.

Mesti ramai yang menjadi tanda tanya, siapakah individu-individu terbabit. Katanya, mereka ini sangat dikenali dalam kalangan selebriti tanah air dan menjalani kehidupan yang serba mewah.

Terbaru, telah tular perkongsian di Facebook mendedahkan identiti individu-individu yang ditahan SPRM itu. Dikatakan, lelaki berpangkat Datuk itu adalah ketua atau bos yang selama ini menjalankan aktiviti ‘macau scam’.

 

 

Malah menerusi laporan Kosmo Online, individu terbabit juga did4kwa terlibat dalam jvdi online serta terlibat dalam aktiviti pengubahan wang har4m.

Beberapa orang selebriti tanah air yang pernah terlibat perniagaan bersama individu terbabit, juga turut dipanggil oleh SPRM untuk membantu si4satan.

Kalau Tuhan nak jatuhkan tu sekejap jer

Dalam pada itu, para netizen berpuas hati apabila mendapat tahu mengenai tangkapan tersebut. Rata-rata mereka menyatakan pernah dan hampir menjadi mangsa pen1puan scammer.

Akhirnya kena tangkap juga

Tuhan bayar ‘cash’ kat korang

Banyak jalan cari rezeki yang halal di bumi Tuhan ini, jangan disebabkan wang ringgit kita sebagai manusia sanggup men1pu dan meng4niaya orang lain.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber : Kosmo Online & Viral Oh Viral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*