Liza Hanim Mula Mendedahkan Punca Terpaksa Berpisah Dengan Suami Apabila Suaminya Tiba-Tiba Keluar Dari Rumah Selama 2 Minggu.

Suami kepada penyanyi Liza Hanim, Shahrin Samsudin terpaksa keluar dari kediamannya di Klang, Selangor sejak Khamis ekoran mukim tempat tinggal mereka terlibat di bawah Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) selama dua minggu.

Sepanjang tempoh dua minggu itu juga, Liza terpaksa berpisah dengan Shahrin yang akan menginap di sebuah hotel di Kuala Lumpur demi melancarkan urusannya untuk rancangan realiti hiburan Gegar Vaganza 7 (GV7).

“Perjuangan Shahrin Samsudin Indigo di GV kali ni berbeza dengan perjuangan saya.

“Kami terpaksa berpisah sekejap kerana Klang akan berada di bawah PKPB dan kami tak boleh keluar kemana-mana. Kerana komitmen GV7, abang kena keluar kawasan.

“Dua minggu memang tak lama, tapi cukup lama untuk saya dan abang yang memang kehulu ke hilir bersama…

“Semoga abang sentiasa di dalam lindungan-Nya,” tulis Liza menerusi akaun Instagramnya pada Khamis.

 

View this post on Instagram

Dia dah ready…. Perjuangan @shahrinsamsudin indigo di GV kali ni berbeza dengan perjuangan saya… Kami terpaksa berpisah sekejap kerana Klang akan berada di bawah PKPB. Kerana komitmen @gegarvaganzaofficial , abang kena keluar kawasan. 2 minggu mmg tak lama, tapi cukup lama untuk saya dan abang yang memang kehulu ke hilir bersama… Semoga abang sentiasa di dalam lindungan Nya yang… #hatimenangissiapayangtahu #akusayanglakiaku #teriaksakan

A post shared by Liza Hanim (@lizahanim79) on

 

Shahrin akan memulakan sesi rehearsal GV7 pada Jumaat dan meneruskan komitmennya bersama rancangan itu yang akan bersiaran pada Ahad ini (11 Oktober 2020).

Rangkaian program GV7 akan mula bersiaran secara eksklusif menerusi saluran Astro Ria (124) dan Astro Ria HD (104) serta turut boleh diakses menerusi portal Gempak dan aplikasi Astro Go untuk pilihan yang lebih fleksibel.

Klip sedutan sesi latihan vokal, persediaan dan trivia para peserta dapat ditonton melalui liputan kapsul ‘Kapsul Gegar Vaganza’.

Untuk lima episod pertama, Kapsul Gegar Vaganza akan disiarkan pada hari Isnin hingga Jumaat, jam 6.30 petang bermula 5 Oktober 2020. Manakala siaran ulangan pula adalah pada jam 11.30 malam.

Konsert mingguan GV7 pula akan bersiaran secara langsung dari Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) selama 10 minggu pada setiap hari Ahad, jam 9.00 malam mulai 11 Oktober 2020.

Untuk pengisian di platform digital, program Gegar Vaganza Live Plus akan disiarkan secara serentak di www.gempak.com/gegarvaganza ketika berlangsungnya konsert mingguan GV7 bermula 11 Oktober 2020.

GV7 menampilkan Farm Fresh sebagai penaja utama dan Cuckoo selaku penaja bersama serta Digi merupakan Telco rasmi musim ini.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral,com

Sumber : Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*