Perlukan Isteri! Nazim Othman Pec4h Masuk Rumah Gara2 Ini

PELAKON Nazim Othman mendedahkan dia terpaksa berdepan dengan kejadian yang tidak dijangkakan selepas pulang dari menjalani penggambaran pada lewat malam, Jumaat.

Nazim atau nama sebenarnya Nushrul Alif Othman, 36, berkata dia yang ketika itu dalam keadaan penat terpaksa memikirkan jalan untuk masuk ke dalam rumahnya gara-gara kehilangan kunci.

Menganggap ia bukan ins1iden yang kelakar, pelakon drama Pengantin Satu Malam ini akhirnya mendapat idea dengan memasuki rumahnya melalui tingkap bilik air.

Akhirnya dapat juga masuk umah… ikut tingkap bilik air.

NAZIM OTHMAN

PELAKON

“Sump4h tak kelakar. Balik dari penggambaran pada tengah malam. Lepas parking, cari kunci rumah… tak ada. Punggah satu kereta cari pun tak jumpa.

“Dah la tengah penat, mengantuk dan lepas itu berpeluh-peluh badan kat kawasan parking yang panas tu. Nasib baik masa kecil dulu selalu tengok cerita #MacGyver.

“Terus sel-sel otak berhubung dengan kelajuan cahaya. Akhirnya dapat juga masuk umah… ikut tingkap bilik air. Nasib baik aku kurus,” kata Nazim.

Nazim berkongsi perkara itu laman Instagram miliknya.

Nazim berkongsi kejadian tersebut di laman Instagram miliknya pada Jumaat dan rata-rata netizen turut berkongsi pengalaman yang sama.

Dalam pada itu, Nazim secara berseloroh memberitahu insi1den yang berlaku itu menyebabkan dia memerlukan seorang pembantu peribadi atau lebih baik sekiranya ada isteri.

“Saya perlukan PA (pembantu peribadi)… atau mungkin seorang isteri. Eh? Tiba. Okey bye,” ujarnya.

Nazim pernah mendirikan rumah tangga dengan pelakon Bella Dally pada 10 September 2016 namun perkahwinan mereka hanya bertahan dua tahun sahaja.

 

View this post on Instagram

Sumpah tak kelakar. 😭 Balik shooting tengah malam , lepas parking, cari kunci rumah, takde. Punggah satu kereta cari pun tak jumpa. Dah la tengah penat, ngantuk , pastu berpeluh-peluh badan kat parking area yang panas tu. Nasib baik masa kecik dulu selalu tengok citer #MacGyver. Terus sel-sel otak berhubung dengan kelajuan cahaya. Akhirnya dapat jugak masuk umah .. ikut tingkap bilik air. Nasib baik aku kurus. 😭😭😭 I neeeeeeeeed a P.A … or maybe a wife. Eh? Tiber. Kbye. ( tag your clumsy friends )

A post shared by nazimothman (@nazimothman) on

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkobaviral.com

Sumber : Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*