Suami Tersayang M4ut Selepas DiInggar Wanita P0sitif Ddah. Isteri Arwh Akhirnya Luahkn Kata-Kata Ini

KmIangan membabitkan Perodua Myvi dengan Honda Accord yang tular di media sosial telah menarik perhatian ramai warganet.

Pemandu Myvi, seorang wanita berusia 23 tahun dilihat hilang kawalan dan melambung sebelum merempvh dua kereta lain hingga terbalik.

Ramai yang tidak sanggup melihat rakaman dashcam terbabit kerana kjadian itu menyebabkan kehilangan nywa seorang anggota TLDM.

Apatah lagi Allahyrham meninggalkan seorang baIu dan tiga orang anak yang masih kecil.

Sejak itu juga orang ramai tidak putus-putus mendoakan agar keluarga terutama isteri arwh tabah menerima ketentuan ini.

Terbaru, baIu kepada Allahyrham Mohd Rizal Buseri yang meninggI dalam kmIangan di Kilometer 4 Jalan Johor Bahru-Kota Tinggi, Sabtu lalu itu mula bersuara.

” Terima kasih atas bantuan diberikan. Buat masa ini kami sekeluarga masih bersedih dengan kjadian yang berlaku.

” Sebarang tindakan lanjut kami serahkan kepada pihak berkuasa,” kata Nurul Asyiken Amir, 31.

Dalam kjadian itu, Mohd Rizal ced3ra par4h di kepala m4ut di tempat kjadian manakala pemandu kenderaan lain ced3ra ringan.

Pemandu Myvi itu pula ditahan untuk siasatan kerana dipercayai p0sitif ddah jenis meth4mph3tamine dan memandu tanpa lesen serta cukai jalan tamat tempoh.

Nurul Asyiken berkata, buat masa ini keluarganya menyerahkan kepada pihak berwajib untuk meny1asat dan mengambil tindakan lanjut berhubung kjadian itu.

Dia dan keluarga menerima kunjungan Ketua Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) Johor, Muhammad Shamsuddin Paijan yang menyerahkan bantuan kepada keluarganya.

Sementara itu Muhammad Shamsuddin berkata, bantuan berupa kewangan dan barangan berkenaan adalah untuk meringankan beban ditanggung keluarga yang masih terkejut dengan kjadian itu.

” Armada Johor mewakili Ketua Armada Nasional Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal bersama Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) terpanggil untuk membantu keluarga ini.

” Kita juga akan membantu sekiranya ada keperluan lain terutama anak arwh.

” Armada juga meminta siasatan lanjut dijalankan bagi membolehkan k3s ini diadili dengan sebaiknya,” katanya.

Menurut Ketua PoIis Daerah Johor Bahru Selatan, Asisten Komisioner Mohd Padzli Mohd Zain, ujian saringan ke atas pemandu itu mendapati dia p0sitif ddah.

Mohd Padzli berkata, siasatan awal pihaknya mendapati kmIangan kira-kira 9 pagi itu berlaku apabila pemandu Perodua Myvi hilang kawalan dan meInggar tembok pembahagi jalan sebelum merempvh Honda Accord dan Proton Iswara di persimpangan lampu isyarat menghala Plaza Pelangi.

Diharapkan kjadian ini menjadi iktibar kepada orang ramai supaya mematuhi peraturan di jalan raya dan tidak mengabaikan aspek keselamatan yang boleh mengncam nywa orang lain.

Tkziah kepada keluarga Allahyrham dan semoga tabah menerima ujian ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkobaviral.com

Sumber : http://limauais.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*