Mengaku Diri Jutawan, Netizen Dedahkan Harga ‘Paid Review’ Ameera Khan.

Nama Ameera Khan atau Little Miss Khan sememangnya tidak asing lagi di media sosial. Meskipun bukan seorang selebriti namun Instagram milik Ameera kini sudah mempunyai sebanyak 1.2 juta pengikut.

Baru-baru ini, tular perkongsian seorang pengguna Twitter yang berkongsikan status ketika dia menyertai Live Ameera di Instagram. Apa yang menjadi perhatian adalah kenyataan seorang lelaki terhadap Ameera dan jawapan balas oleh influencer itu.

Lelaki berkenaan berkata apabila dia sudah kaya kelak dia akan mengambil Ameera sebagai isteri keduanya. Namun, jawapan yang berikan Ameera sangat ‘menusuk kalbu’ dimana dia mengatakan dia sudah kaya mengapa perlu mencari suami jutawan?

Dalam pada itu, lain pula yang timbul apabila ada segelintir netizen mempersoalkan status ‘jutawan’ yang disebut oleh Ameera di dalam live berkenaan.

Malah, ada yang tertanya-tanya bagaimana dia boleh bergelar jutawan sedangkan dia bukanlah seorang pelakon, model mahupun Youtuber yang ada menghasilkan video bagi mendapatkan wang.

Menerusi perkongsian itu, pengguna Twitter berkenaan mendedahkan harga yang dikenakan Ameera bagi setiap review yang diterima olehnya bagi mempromosikan apa-apa produk di Instagram miliknya.

Selain itu, Ameera turut meraih pendapatan dengan jualan produk di bawah namanya sendiri. Kata netizen itu lagi, Ameera juga ada membuat beberapa iklan berbayar bersama dengan jenama antarabangsa yang lain dan tidak mustahil mempunyai pendapatan tinggi setiap bulan.

Namun, ada sahaja netizen yang seolah tidak berpuas hati mempersoalkan harga review yang diletakkan oleh Ameera agak tinggi.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

sumber : hotfm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*