Akui Pernah Hubungi SPRM, Ini Penjelasan Sharnaaz

 

Beberapa hari lalu, isu selebriti tanah air dipanggil oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) bagi memberi kenyataan dalam membantu siasatan berhubung kes penggubahan wang haram Macau S.c.a.m ha.ngat diperkatakan.

Sharnaaz Hubungi SPRM

Terbaru, pelakon Sharnaaz Ahmad mende.dahkan dia tidak menerima sebarang panggilan daripada SPRM bagi memberi kenyataan kes tersebut bagaimanapun dia akui pernah menghubungi sendiri SPRM untuk memberikan keterangan sebelum ini.

“Belum ada sebarang panggilan saya dapat setakat ini daripada SPRM. Namun, saya sudah bersedia untuk memberikan kerjasama penuh jika dipanggil.

“Saya mengaku pernah menghubungi SPRM bagi memberi keterangan sebaik isu terbabit menjadi bualan. Apapun, butiran maklum balas SPRM adalah sulit untuk saya k0ngsikan,” katanya seperti dalam lap0ran Harian Metr0.

Pernah Lakukan Kegiatan Haram

Menerusi Insta-Story nya pula, Sharnaaz berk0ngsi kisah kali terakhir dia melakukan kegiatan haram adalah ketika masih di zaman persekolahan.

Pelbagai spekulasi daripada warganet terus tersebar luas apabila lap0ran daripada Harian Metr0 mende.dahkan dua artis terkenal yang terlibat dalam bidang lakonan dan pengacaraan bakal dipanggil SPRM untuk membantu siasatan kes terbabit. – Sumber & foto dipetik dari Murai.my, IG Sharnaaz Ahmad

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! The Media

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Mytv Viral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*