‘Baik Jual R4him Online Daripada Dibuang Begitu Je’

 

Wanita dari Eureka, Montana memutuskan untuk menjual rahimnya menerusi platform beli-belah Etsy bagi menanggung kos pembed4han.

Memetik laporan Metro, Patricia Prakash, 24, menjual organnya itu pada harga ASD1,000 (RM4,146.50) sebagai persedian sekiranya perlu menjalani pembed4han membuang r4him kerana menghid4p fibr0id.

Kredit foto: SWNS

Bagaimanapun, Etsy telah menrunkan iklan berkenaan dari platform terbabit tidak lama kemudian menyebabkan Patricia melancarkan petisyen supaya kerajaan Amerika Syarikat (AS) membenarkan penjualan organ yang perlu dibuang akibat masalah perub4tan.

D4kwa wanita itu, hampir semua wanita berusia lewat 20-an atau awal 30-an dalam keluarga sebelah ibunya terp4ksa membuang r4him mereka kerana mengalami masalah sama.

Kredit foto: real-fix.com

“Masa saya hampir tiba dan saya bimbang r4him saya juga perlu dibuang. Jadi, saya fikir lebih baik saya menjualnya saja.

“Sekiranya keadaan mem4ksa saya untuk membuangnya, kenapa tidak saya menjualnya (r4him) saja? Sekurang-kurangnya wang itu boleh saya buat bayar bil hospital,” katanya.

Kredit foto: change.org

Wanita itu bagaimanapun enggan menjual organnya secara har4m dan akan mengiklankannya di platform jual beli online lain seperti eBay dan Letgo.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkobaviral.com

Sumber: cari

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*