“D4kwaan Terlibat Dalam Pel4curan Kelas Atasan” Sekali Syarikat Pengurusan Semak Aliran Tunai Akaun Peribadi – Scha Elinnea

 

SUSULAN terdapat d@kwaan kononnya segelintir selebriti tempatan terlibat dalam sindiket pelac-uran kelas atasan, syarikat pengurusan pelakon Scha Elinnea tampil menepis tuduhan artis naungannya terlibat perbuatan tidak bermoral itu.

Syarikat berkenaan, Absolute Management dalam satu kenyataan memaklumkan, pihaknya sentiasa memantau aliran tunai akaun peribadi Scha atau nama sebenarnya Natasha Mohamed Mubeen, 21, dan mendapati tiada transaksi mencu-rigakan.

“Selaku pihak pengurusannya, kami mempunyai aliran tunai keluar masuk ke dalam akaun bank peribadi dia sejak dahulu lagi dan tidak pernah ada jumlah RM40,000 dikreditkan dalam akaun tersebut.

“Sebagai syarikat pengurusan yang bertindak dalam menguruskan kalendar dan jadual hariannya, Scha merupakan seorang artis yang komited dalam karier dia sebagai pelakon,” demikian menurut kenyataan syarikat itu.

Penafian itu dibuat susulan tindakan sebuah blog menggunakan paparan skrin profil muka depan Instagram aktres tersebut sebagai gambar hiasan bagi mengiringi berita berhubung isu sk4ndal se-ks VIP.

Kenyataan rasmi daripada syarikat pengurusan Scha.

Biarpun artikel berkenaan tidak menyebut nama Scha dan paparan skrin itu juga dikaburkan namun netizen membuat andaian ia adalah pelakon drama Cik Reen & Encik Ngok Ngek.

Paparan skrin itu digunakan dalam artikel bertajuk – “Dapat hingga RM40,000 satu malam” – SPRM ded@h ada artis dan instafamous jadi pela-cur kelas atasan, layan na-fsu VIP.

Laporan itu dipercayai dipetik daripada berita asal yang disiarkan akhbar Mingguan Malaysia Ahad lalu.

Semakan di blog berkenaan mendapati artikel tersebut sudah dip4dam.

Tindakan tidak bertanggungjawab itu telah menyebabkan artis kami menerima kritikan yang ne-gatif di media sosial miliknya.

Dalam pada itu, Absolute Management meminta blog tersebut membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Scha dalam tempoh 24 jam.

Malah Scha turut membuat laporan polis sebagai langkah keselamatan bagi melindungi diri dan juga keluarganya selepas menerima ke-caman yang teruk di laman sosial.

Scha tidak terlibat dengan skandal s-eks VIP seperti yang did@kwa.

“Tindakan tidak bertanggungjawab itu telah menyebabkan artis kami menerima kritikan yang negatif di media sosial miliknya dan perkara ini secara tidak langsung telah mencalarkan reputasi dia sebagai seorang pelakon baharu.

“Blog itu perlulah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada artis kami dalam tempoh 24 jam. Sekiranya mereka gagal untuk berbuat demikian, kami akan mengambil tindakan mengikut undang-undang sebagai langkah seterusnya.

“Laporan polis juga sudah dibuat sebagai langkah keselamatan bagi melindungi diri dia dan juga keluarga,” ujarnya.

“Tindakan tidak bertanggungjawab itu telah menyebabkan artis kami menerima kr-itikan yang ne-gatif di media sosial miliknya dan perkara ini secara tidak langsung telah menc4larkan reputasi dia sebagai seorang pelakon baharu,” ujarnya.

Kerap kongsi gambar se-ksi, Scha Elinnea akui sering diganggu lelaki berstatus suami orang

Sebelum ini, tindakan beliau yang KERAP berkongsi foto se-ksi di laman sosial, pelakon baharu Scha Elinnea mengakui menerima mesej dan foto lu-cah daripada lelaki berstatus suami orang.

Menurut Scha atau nama sebenarnya Natasha Mohamed Mubeen, 21, biarpun menganggap komen tersebut belum ditahap mela-mpaui b4tas namun dia tetap lebih berhati-hati ketika berada di luar.

“Tidak dinafikan saya kerap dapat gan-gguan. Boleh katakan setiap minggu saya dapat gambar lucah di Instagram daripada orang yang berkahwin dan ada juga yang masih bujang.

Ramai lelaki berstatus suami orang pun ajak saya keluar.

“Ramai lelaki berstatus suami orang pun ajak saya keluar. Tapi buat masa sekarang, saya tak pernah lagi dapat mesej yang mela-mpau sangat. Pernah juga dapat komen yang kata kalau kena rog0l, sia-sia sahaja.

“Bila saya tengok mesej macam itu saya akan lebih berhati-hati bila keluar. Saya akan keluar dengan kawan-kawan atau keluarga. Jadi, akan rasa lebih selamat,” kata Scha kepada mStar.

Scha ditemui di sidang media memperkenalkan barisan artis di bawah pengurusan Absolut Management di Connexion Conference & Event Centre, Bangsar, Kuala Lumpur baru-baru ini.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

 

Sumber: http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*