[VIDEO] “Jangan gunakan muka kami sebagai tempat untuk memu4skan n4fsu awk tu”

 

Mengaibkan. Biarpun sebelum ini sudah banyak k3s penyalahgunaan gambar dilaporkan, namun masalah sama terus berulang dek pem3ngsa yang tidak mengenal erti simpati.

Mngsa terbaharu, Myra Nuradli di laman Twitternya menempelak lelaki-lelaki yang telah menyunting wajahnya lalu menggabungkan dengan badan yang berbgel.

 

Lebih memalvk4n adalah gambar tersebut diedar ke grup telegram lelaki hidung belang. Sangat menjelikkan apabila ada juga lelaki yang sanggup membayar sejumlah wang bagi mendapatkan akses tersebut.

Dalam kesed1han bersulam kemar4han, Myra menegaskan yang bukan dia seorang sahaja terpalit dengan ‘super imp0se’ ini, malahan ramai wanita turut diluc4hkan.

“Saya takkan maafkan sesiapa yang save video saya, sebar semua, ianya mengaibkan saya dan keluarga.”

turut meminta pihak p0lis Diraja Malaysia (PDRM) dan Suruhanjaya Kementerian Komunikasi dan Multimedia (SKMM) bertindak kerana terlalu banyak k3s sama berulang.

Foto : Twitter

Netizen turut melontarkan hal sama supaya pihak berwajib bertindak ke atas isu ini. Malahan, boleh dikatakan di pelbagai platform media sosial, golongan durj4na ini ada termasuk di YouTube.

Foto : Twitter

Sampai bila wanita terus menjadi mngsa. Sudah sampai masanya pihak berwajib mencari solusi bagi menyekat kegiatan lelaki gil4 s3ks ini. Jangan biarkan golongan ini bermaharajalela yang akibatnya lebih dasy4t lagi.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Kini

 

Sumber : Cari

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*