“Baru je bersalin” Sekali Isteri Kongsi Detik-Detik cem4s Ketika Bersalin – Shukri Yahaya

 

Hanya sekadar mahu berkongsi pengalaman melahirkan anak kedua, isteri kepada pelakon Shukri Yahaya iaitu Tya Adnan terus mendapat sokongan ramai serta dihujani ucapan tahniah.

Pengalaman berkenaan diceritakan dalam bentuk sebuah video yang dimuat naik menerusi laman YouTube miliknya baru-baru ini.

Bayi lelaki yang diberi nama Maleeq Miqayl itu dilahirkan pada 20 Julai 2019, di sebuah pusat perub4tan di ibu negara secara normal.

Jom kita saksikan detik-detik cem4s tersebut:-

Menerusi video tersebut, Maleeq dilahirkan di atas katil yang sama di mana kakaknya Aaira Ameena turut dilahirkan di situ.

Malah, Tya turut bersyukur dan gembira kerana doktor yang menyambut kelahiran anak sulungnya itu juga adalah doktor sama yang bertugas pada waktu tersebut.

Detik-detik manis tersebut terus dirakam sehingga Tya tidak dapat menahan kes4kitan untuk melahirkan Maleeq:-

Bagaimanapun, tepat jam 2:18 petang Maleeq telah berjaya dikeluarkan secara normal walaupun pada pertengahan video tersebut menunjukkan Tya terpaksa menjalani pembed4han susulan terdapat kesulitan.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata mengucapkan tahniah dan ada yang berkongsi pengalaman masing-masing ketika berada di dalam bilik bersalin.

Sumber daripada: Youtube Tya Adnan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Hot Fm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*