“Saya Yang Bersalah Sebab Bitter” – Bekas Kekasih PU Rizz Dedah Orang Ketiga Punca Utama Hubungan 5 Tahun Akhirnya Retak

 

Amal Syahmina tampil menerangkan hal sebenar selepas netizen mengecamnya kerana dikatakan cuba mempertikaikan

tindakan seorang selebriti popular yang dipercayai mempunyai kaitan dengan bekas kekasihnya dalam laman sosial tempoh hari.

Empunya badan yang sememangnya dikenali dengan sifatnya yang suka merendah diri,

Amal mengaku bahawa apa yang dilakukannya dulu merupakan satu kesilapan.

“Ya, saya mengaku salah kerana ‘bitter’. Sebagai seorang Muslim, kita tiada hak untuk menghukum niat seseorang apabila mereka sedang cuba memperbaiki diri ke arah yang lebih baik.

Saya sepatutnya boleh memberikan reaksi yang lebih baik. Saya mempunyai alasan tersendiri untuk berasa sedih. Apapun, saya mengaku, ianya adalah kesilapan saya.”

Mengikut tulisan dari beautifulnara, dia mempunyai alasannya yang tersendiri kenapa dia dikatakan cuba bertindak ‘bitter’ sedemikian rupa.

Hal Ini kerana, tiada seorang pun yang pernah tahu dan merasai akan kesakitan yang pernah dilaluinya selama ini.

“Sebahagian daripada anda cuba mengeluarkan kata-kata yang kurang senang didengar dengan memberitahu yang saya bukan yang terbaik.

Anda bukanlah insan yang menjalin hubungan dengannya selama lima tahun. Anda bukanlah insan yang begitu rapat dengan keluarga saya,

dan paling penting, bukan ada yang pernah berjanji dengan keluarga saya dan diri saya yang anda akan mengahwini saya.”

Ulasnya lagi, hubungannya dengan bekas kekasih mula retak dan tidak lagi mesra seperti dulu selepas adanya orang ketiga dalam perhubungan mereka.

Dia sebolehnya mahu terus memulakan kehidupan baru atau orang putih cakap, move on daripada terus dibayangi kisah silam dukanya bersama si dia.

“Dia pernah menjadi sebahagian daripada hidup saya yang menjadikan siapa saya pada hari ini.

Sekarang masa saya untuk lupakan. Saya berhak sesuatu yang lebih baik begitu juga dirinya. Mungkin kami bukan dijodohkan untuk bersama. Reda.”

 

Sumber : beautifulnara / macam² ada

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*