[VIDEO] “Lelaki tu ada dekat sini” – Pengantin Lelaki Siap Buat Presentati0n di Majlis Kahwin, Tunjuk BUKTl Isteri Cur@ng

 

Macam-macam ye dunia sekarang. Dengan kemudahan teknologi maklumat, jangan s4ngka hubungan suIit atau kecur4ngan korang tu boleh tersimpan kemas kerana korang takkan tahu ia pasti akan kant0i pada bila-bila masa saja..

Menerusi satu video yang viral di Twitter, seorang pengantin lelaki dilihat tiba-tiba buat presentation di hari majlis perkahwinannya. Selalu orang presentation kat meeting room atau kelas, pel!k gak kan tetiba kat majlis kahwin. 

Tahukah korang, sebenarnya ‘presentation’ tersebut dibuat adalah untuk membvktikan rupa-rupanya isteri yang tengah sarat ham!l itu sedang mengand0ngkan anak orang lain. Alamak! 

 

Menerusi video tersebut, si pengantin lelaki memberitahu jemputan yang ada di situ bahawa isterinya itu bukan sedang ham!l 4 bulan.

Namun menerusi paparan ujian ultras0und yang diberikan pegu@mnya, lelaki terbabit membvktikan bahawa perempuan tersebut sedang ham!l 6 bulan! Amboi jauhnya jarak bulan.. 

Malah lebih mengej0tkan, lelaki yang cur@ng dengan wanita itu ada di majlis tersebut. Fuh yang buatkan situ@si itu lebih pan@s, pengantin lelaki siap tayang video kecur4ngan mereka lagi!

Isteri saya sedang ham!l dan kami bakal mendapat b@yi tidak lama lagi. Tapi anda semua tahu tak yang dia sebenarnya hamil 6 bulan dan bukannya 4? 

“Ini peguam saya dan dengan bvkti yang saya ada bayi itu bukan anak saya. Dan lelaki yang cur4ng dengannya ada di sini. Dia telah mencur@ngi saya selama 3 tahun. Majlis ini adalah untuk MEREKA dan bukan untuk SAYA.” 

Selepas tayangan video tersebut, majlis yang sepatutnya menjadi hari bahagia bertukar menjadi c@ca marba. Habis semua bergad0h sesama sendiri.

Rata-rata netizen yang melihat video tersebut ternyata memuji tind4kan lelaki tersebut yang tidak bod0h serta mudah dit!pu isterinya yang cur4ng.

Haih tak baik tau cur4ng-cur4ng ni. Haa kan dah kant0i dah macam ni! 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber lm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*