Menteri Agama Kngsi Erra Fazira Kahwin, Sekali Ini Reaksi Mengeejut Erra Fazira

 

KUALA LUMPUR: Penyanyi, pelakon dan pengacara jelita, Erra Fazira, 46, terkejut menerima ucapan tahniah selepas entri yang dimuat naik Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama), Datuk Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri menjadi tular.

Dr Zulkifli dalam entri yang dimuat naik dalam laman Instagram dan Facebook, beberapa jam lalu mengucapkan tahniah kepada wanita bernama Erra Fazira dan suami atas pernikahan yang berlangsung di pejabat Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI), pagi ini.

Gara-gara entri itu, ramai peminat menyangka bintang filem Sembilu dan Maria Mariana itu menyembunyikan berita perkahwinannya. Namun, ramai lega selepas melihat gambar yang dikongsi Dr Zulkifli.

Erra berkata, dia menganggap status yang dimuat naik Dr Zulkfili sebagai usikan dan tidak mengambil hati dengan gurauan berkenaan.

“Saya anggap ia sekadar usikan. Padai ustaz berlawak hingga menghiburkan hati ramai. Apapun, tahniah buat Erra Fazira daripada Erra Fazira,” katanya kepada BH Online.

Pengurus Erra, Sharendra Abd Razak berkata, dia dihujani panggilan telefon dan mesej menerusi aplikasi WhatsApp yang ingin mengesahkan mengenai berita perkahwinan berkenaan, sejak pagi ini.

“Saya menerima banyak panggilan telefon dan mesej yang ingin kepastian mengenai berita ini. Erra sendiri terkejut, tetapi pada masa sama, dia berasakan berita ini kelakar. Ini kerana, Erra tidak menyangka ada wanita yang memiliki nama sama dengannya.

“Kami akan umum dan tidak akan sesekali merahsiakannya daripada sesiapa sekiranya Erra ingin menamatkan zaman solo,” kata Sharendra.

Sharendra turut dilihat meninggalkan komen dalam IG Dr Zulkifli dengan menulis “Ustaz, saya pun terkejut boss saya kahwin tak bagitau saya,” tulisnya.

Erra atau nama sebenarnya, Fazira Wan Chek pernah mengalami kegagalan rumah tangga sebanyak dua kali. Aktres itu mendirikan rumah tangga dengan komposer dan anggota kumpulan KRU, Yusry Abdul Halim pada 2003, namun bercerai pada 2006.

Setahun kemudian, Erra berkahwin dengan Engku Emran Engku Zainal Abidin dan dikurniakan cahaya mata perempuan, Engku Aleesya yang kini berusia 11 tahun. Ikatan perkahwinan Erra dan Emran terlerai selepas tujuh tahun tahun mendirikan rumah tangga.

Erra dilihat menjalinkan hubungan dengan juara Akademi Fantasia musim kelapan, Shahir Zawawi, 32, namun perhubungan putus di tengah jalan, tahun lalu.

Terbaharu, Erra dikaitkan dengan ahli korporat berusia 40 tahun, namun Erra menafikannya dan terkejut dengan gosip yang tersebar. Hingga kini, wanita kelahiran Sungai Choh, Rawang itu belum mempunyai teman istimewa.

Gambar bekas Ratu Cantik Malaysia/Dunia itu mengenakan busana pengantin rona kelabu di samping Idris Khan bagi menjayakan babak drama

 

Foto : Sekadar hiasan

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : BH

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*