Pergi Sabah laksana misi bantuan, Ardell Aryana seb4k tinggalkan suami & anak

 

Masa kini, pastinya ramai tahu bahawa covid19 di Sabah semakin hari semakin meningkat dan juga jumlah kematiian juga mempunyai angka yang memb1mbngkan.

Cakna dan pr1hatin terhadap rakyat Sabah, usahawan dan jugga seorang pelakoon tanah air, Ardell Aryana dikhabarkaan akan berangkat ke Sabah untuk mghantar bantuuan kemanusian untuk rakyat di sana.

Ardell pergi Sabah hantar b4ntuan

Hasil prkongsian di Instagram miliknya sua4minya yang juga seorang pelakon, Nadzmi Adhwa mempamerkan sebuah viideo dimana saat isterunya mengucappkan selamat tiinggal kepadanya dan anak sebelum berangkat ke Sabah.

 

 

 

Dalam posting tersebut, Nazdmi memohon doa daripada semua orang agar isterinya selamat pergi dan balik dalam keadaan selama4t serta sentiasa dilindungi sepanjang berada di Sabah.

“Semoga Allah sentiasa menjaga dan melindungimu di Sabah. Bantulah mereka sepenuh daya mu. Doa saya sentiasa mengiringimu…”

Pemerhatian di ruangan k0men, kebanyakan pengikutnya meninggalkan doa agar Ardell setiasa berada dalam keadaan selamat sepajjang mis1 bantuan tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ناذمي ادهوا نور اذمي (@nadzmiadhwa) on

Sumber : Nadzmi Adhwa

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Kerdit: OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*