Langit cerah terus jadi mendung dan fen0mena belalai air pun muncul. Tak lama kemudian, penduduk gempar lagi apabila temui sesuatu mengejvtkan terdampar di pantai. Langit cerah terus jadi mendung. Penduduk di sebuah pulau di selatan Filipina yang terpakv dengan kemunculan fen0mena belalai air di tepi pantai telah digemparkan dengan penemuan bangkal makhluk misterl yang pellk terdmpar di kawasan pantai, baru-baru ini. Menurut Mail Online, makhluk bersaiz besar berbvlu putih itu ditemvkan terdampar di pantai Cagdainao, Pulau Dinagat, sekali gus menarik perhatlan ramai penduduk untuk mengambil gambar bersama bangkal misterl itu. Malah penemvan bangkal itu mencetuskan perdebatan dalam kalangan penduduk setempat tentang milsteri makhlvk yang tidak diketahui tersebut. Ada pihak mengaitkan makhlvk itu merupakan Appa, karakter flksyen yang diambil daripada siri animasi Avatar: The Last Airbender. Namun ada juga mengatakan ia adalah makhlvk dari filem The Never Endlng Story yang disiarkan pada tahun 1984. Bagaimanapun ada pihak mengatakan makhluvk itu menyamail kess penemvan bangkal haiwan separuh beruang kutub dan separuh ikan paus yang ditemvkan di Margate, Afrika Selatan pada 25 Oktober 1924. Makhlvk itu dinamakan sebagai Trunko atau Globster. Menurut saintis tempatan, makhlvk misterl berukuran enam meter panjang itu adalah paus carcass yang mencecah berat 2,000 kil0gram dan dipercayai bertukar menjadi putih akibat merepvt. Haiwan itu dipercayai matl kira-kira dua minggu lalu, berkemungkinan dilnggar kapal. Fen0mena Yang Dapat Dlrakam Banyak perkara yang tak pernah dijangka akal fikiran kita berlaku di seluruh dunia. Sumber: KhalifahMailOnline Sumber via transformasi Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak! Facebook Comments

 

Langit cerah terus jadi mendung dan fen0mena belalai air pun muncul. Tak lama kemudian, penduduk gempar lagi apabila temui sesuatu mengejvtkan terdampar di pantai.

Langit cerah terus jadi mendung. Penduduk di sebuah pulau di selatan Filipina yang terpakv dengan kemunculan fen0mena belalai air di tepi pantai telah digemparkan dengan penemuan bangkal makhluk misterl yang pellk terdmpar di kawasan pantai, baru-baru ini.

Menurut Mail Online, makhluk bersaiz besar berbvlu putih itu ditemvkan terdampar di pantai Cagdainao, Pulau Dinagat, sekali gus menarik perhatlan ramai penduduk untuk mengambil gambar bersama bangkal misterl itu.

Malah penemvan bangkal itu mencetuskan perdebatan dalam kalangan penduduk setempat tentang milsteri makhlvk yang tidak diketahui tersebut.

Ada pihak mengaitkan makhlvk itu merupakan Appa, karakter flksyen yang diambil daripada siri animasi Avatar: The Last Airbender.

Namun ada juga mengatakan ia adalah makhlvk dari filem The Never Endlng Story yang disiarkan pada tahun 1984.

Bagaimanapun ada pihak mengatakan makhluvk itu menyamail kess penemvan bangkal haiwan separuh beruang kutub dan separuh ikan paus yang ditemvkan di Margate, Afrika Selatan pada 25 Oktober 1924.

Makhlvk itu dinamakan sebagai Trunko atau Globster.

Menurut saintis tempatan, makhlvk misterl berukuran enam meter panjang itu adalah paus carcass yang mencecah berat 2,000 kil0gram dan dipercayai bertukar menjadi putih akibat merepvt.

Haiwan itu dipercayai matl kira-kira dua minggu lalu, berkemungkinan dilnggar kapal.

Fen0mena Yang Dapat Dlrakam

Banyak perkara yang tak pernah dijangka akal fikiran kita berlaku di seluruh dunia.

Sumber: KhalifahMailOnline

Sumber via transformasi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

Facebook Comments

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*