Gempar bila ada bukti lain yang dijumpai. Svspek dibawa ke lokasi untk unit selam sambung cari bahan bukti

 

Minggu lepas keco0h dengan satu kejadian jnayah yang meny4yat hati meIibatkan seorang gadis berusia 19 tahun, Siti Nur Surya angk4ra perbvatan rakan baik sendiri. Svspek yang masih bersekolah di Tingkatan Enam telah pun dital4han r3man selama seminggu bagi membantu sias4tan.

Svspek disambung r3man untuk bantu sias4tan

Semalam dikhabarkan permohonan r3man bagi tertduh telah pun dilanjutkan selama 7 hari lagi bermula hari ini sehingga 16 November untuk lanjutan sias4tan. Perintah berkenaan telah pun dikeluarkan oleh Maj1stret Engku Nurul Ain Engku Muda. Svspek dilihat datang ke perkarangan mhkamah sambil menundukkan wajahnya dan matanya turut bergenang.

Unit Selam Pasukan PoIis Marin bantu cari barang bvkti dibu4ng dalam sungai

Terbaru menerusi laman Faceb0ok rasmi Pasukan PoIis Marin Wilayah Tiga, hari ini sepasukan unit selam telah pun diturunkan bagi membantu perjalanan sias4tan jnayah berkenaan. Svspek yang berpakaian Iokap berwarna oren juga dibawa ke lokasi bahan bvkti itu dibvang iaitu ke dalam sebatang sungai di Telemong, Hulu Terengganu.

Barang bvkti lain ada yang dibvang di pinggir lebuh raya berdekatan

Sebelum ini juga beberapa bahan bvkti yang dipercayai digunakan untuk menced3rakan Siti Nur Surya telah dijmpai dibvang ke pinggir lebuh raya beberapa kilometer dari lokasi kejad1an. Dalam tr4gedi itu, gadis tersebut ditemukan tert1arap tdak berny4wa oleh adik perempuannya selepas pulang dari sekolah.

Sumber: Faceb0ok Pasukan PoIis Marin Wilayah Tiga & Faceb0ok Buletin TV3

Kredit: ES

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber : http://transformasi.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*