Akhirnya PDRM ded4h bukti apa yang dibuang oleh svspek sampai perlukan psukan marin untuk cari

HULU TERENGGANU – Svspek kes pembvnuhan Siti Nur Surya Ismail, 19, dipercayai membvang sebahagian bahan bvkti di dalam sungai.

Ketua Polis Daerah Hulu Terengganu, Deputi Superintendan Mohd. Adli Mat Daud berkata, hasil soal slasat terhadap svspek, remaja perempuan berusia 19 tahun itu mengakv telah membvang beberapa barangan yang diambil dari rumah mngsa ke dalam sebatang sungai di Telemong di sini.

“Antara barangan dari rumah mngsa yang masih hilang dan dipercayai dibuang ke dalam sungai itu ialah sebuah beg yang mengandungi d0kumen peribadi mngsa.

“Sehubungan itu, seramai sembilan anggota Pasukan Gerakan Marin Wilayah Tiga telah dikerah untuk mencari bahan bukti tersebut mulai semalam,” katanya kepada Kosmo! di sini hari ini.

UNIT SELAM PPM W3 BANTU JSJ IPK TERENGGANU KESAN BARANG KESS BVNUH

Unit Selam Pasukan Polis Marin Wilayah Tiga bantu Jabatan Slasatan Jen4yah K0ntinjen Terengganu kesan barang kes yang di percayai di bvang ke dalam sebuah sungai di Telemong, Terengganu.

Kosmo 2 November lalu melap0rkan myat Siti Nur Surya ditemukan matl dalam keadaan menlarap di ruang tamu rumahnya di Kampung Lubuk Batu, Telemong di sini oleh adik bongsunya yang pulang dari sekolah pada pukul 2.30 petang.

Svspek yang juga rakan baik mngsa kemudiannya telah ditahann ketika memberi keterangan di Balai Polis Telemong di sini pada keesokan hari.

Video Player

Majlstret Engku Nurul Ain Engku Muda telah membenarkan pelajar tingkatan enam tersebut direman selama 14 hari sehingga Isnin depan bagi membantu slasatan mengikut Sksyen 302 Kanvn Kesksaan.

Sumber : Kosmo

Sumber : https://mediabawang.net/

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkobaviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*