Siti Nur Athirah Azmi Berdepan hukvman M4Tl

 

Siti Nur Athirah Azmi, 19, yang menjadi suspk k3s pemb*n0han Siti Nur Srya Ismail didkwa di Mahkmah Majstret Marang, hari ini.

Menurut Harian Metro, tertud0h yang merupakan pelajar Tingkatan Enam itu didkwa mengikut Sksyen 302 Kanvn Kes3ksaan. 

Namun, tiada sebarang peng@kuan direk0dkan hari ini dan mahkmah menetapkan 10 Januari 2021 untuk sebutan semula k3s di Mahkmah Maj!stret Kuala Ber@ng. Selain itu, tiada sebarang jam!nan ditawarkan terhadap tertud0h..

Berdepan huk0man m4ti.

Mengikut pertud0han yang dibacakan di hadapan Maj!stret Engku Nurul Ain Engku Muda, tertud0h didkwa membvn0h mngsa di rumah beralamat di Kampung Lubuk Batu, Jalan Bukit Tadok, Telemong pada 1 November lepas antara jam 8.30 hingga 9.30 pagi.

Bagi kesaIahan tersebut, tertud0h berdepan huk0man m4ti, jika sab!t kesaIahan. Menurut seorang pensyarah undng-undng di Twitter, tertud0h tidak akan terIepas dari taIi gant0ng kecuali jika ia benar-benar terbvkti dia tidak war@s ketika meIakukan pembvn0han itu.

Faktor umur susp3k yang melebihi 18 tahun juga menyeb@bkan sksyen 96(1) @kta Kanak-Kanak, yang meIarang huk0man gant0ng pada suspk di bawah umur, tidak boleh diguna pakai.

 

Sumber LM

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*