Selepas Alif , Lagi Seorang Ahli Keluarga Pos1tif C0V1D

 

Kuala Lumpur: Datuk kepada penyanyi Alif Satar yang kini berusia 91 tahun turut disahkan positif C0v1d-19, Sabtu lalu.

Alif menerusi hantaran di Instagram berkongsi, datuknya, Mohamad Che Noh kini dir4wat di Hospital Sungai Buloh. Turut dirawat di sana ialah ibu, bapa dan adik bongsu Alif yang juga dij4ngkiti C0v1d-19.

“Pakwan (datuk) saya, 91 tahun juga pes4kit C0v1d-19. Saya minta tolong semua untuk doakan agar Pakwan saya terus kuat dan dikurniakan kesihatan seperti biasa. Semoga Allah merahmati kalian semua.

“Terima kasih warga barisan hadapan di Hospital Sungai Buloh kerana menjaga keluarga saya dan semua pes4kit C0v1d-19. Anda semua sudah jalankan tugas dengan baik,” katanya.

Sementara itu, isteri Alif, Sha Dila Hadid ketika dihubungi berkata, datuk Alif tidak mempunyai sebarang peny4kit kr0nik.

“Pakwan pun disahkan positif pada Sabtu lalu. Dia tidak ada apa-apa sakit kr0nik, cuma jalan saja kena pimpin atau pakai tongkat. Mungkin Pakwan terkena j4ngkitan sebab semua bergilir-gilir menjaga dia. Kasihan juga apabila dia kena,” katanya.

Terdahulu, ibu, bapa, adik bongsu dan pembantu peribadi Alif Satar turut disahkan positif C0v1d-19 hari ini selepas penyanyi dan pelakon popular itu disahkan positif wab4k itu, semalam.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : http://trendinggiler.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*