Instafamous Millen Cyrus Masuk Penjara Lelaki: “Sesuai Jantina Di Kad Pengenalannya”

 

Personaliti media sosial yang juga anak saudara isteri Anang Hermansyah, Ashanty iaitu Millen Cyrus ditangkap pihak berkuasa Indonesia kerana kes d4dah.Millen tepatnya ditangkap polis bersama d4dah jenis s4bu dan peralatan mengh1sap d4dah atau b0ng di sebuah hotel di kawasan Tanjung Priok, Jakarta Utara pada Ahad lalu.

Hal yang menjadi tanda tanya bagi seluruh netizen iaitu dimanakah Millen akan ditempatkan sama ada di sel tahanan lelaki atau perempuan pun terjawab.

Pihak polis mengumumkan dia ditahan dalam sel tahanan lelaki, sesuai dengan namanya di kad pengenalan.

Iya, Millen yang sering berpewatakan dan berpakaian wanita adalah seorang lelaki. Nama asalnya adalah Muhammad Millendaru Prakasa Samudra. Dia kemudian mengaku sebagai tr4nsgender dan memperkenalkan dirinya sebagai Millen Cyrus.

“Dia akan dimasukkan ke sel lelaki, sesuai dengan jenis jantina yang tertera pada kad pengenalannya. Kad pengenalannya menunjukkan dia lelaki,” kata pihak polis seperti diberitakan media Indonesia.

Sebelumnya, sewaktu sidang media yang dibuat pihak polis, dia mengaku dirinya telah menggunakan s4bu sekurang kurangnya empat kali dan mengambil minuman ker4

Dia kemudian meminta maaf kerana selama ini berbohong kepada keluarga dan netizen dengan mengatakan dirinya mengamalkan gaya hidup sihat termasuk sering bersenam untuk kekal cantik.

“Saya nak minta maaf kepada seluruh keluarga. Saya salah. Saya telah mengambil d4dah dan juga meminum alk0hol.

“Saya sangat menyesal. Tolong jangan tiru perlakuan buruk saya. Jauhi d4dah,” katanya dalam sidang media tersebut, semalam.

Millen ditangkap bersama seorang sahabat lelaki atas risikan dan bantuan orang awam. Bagaimanapun selepas ujian dijalankan, hanya Millen positif d4dah, manakala sahabatnya negatif.

Lelaki berusia 21 tahun ini juga sebelum ini kerap memberikan kenyataan berbaur kontr0versi termasuk mendedahkan mengenai pembed4han p4yu d4ra dan pada Jun lalu mengaku dirinya hamil.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkoba viral.com

Sumber : Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*