[VIDEO] “Nok byk mana rigak” – Wanita berleter gara-gara ikan masuk rumah siap letak harga

Baru-baru ini tular di sosial media dengan satu video ikan berenang masuk rumah ketika banjir. Rakaman yang dikongsikan oleh individu tersebut telah menarik perhatian ramai.

Penghujung tahun memang sangat sinonim dengan musim tengkujuh. Purata hujan yang lebih tinggi berbanding kebiasaannya menyebabkan beberapa kawasan rendah dinaiki air. Ini memberikan kesan kepada penduduk setempat yang membuatkan mereka perlu berpindah ke penempatan sementara jika keadaan banjir teruk.

Biarpun begitu, dalam keadaan rumah dimasuki air banjir ada sesuatu yang turut menarik perhatian ramai. Melalui satu rakaman yang dikongsikan oleh Sid Razali, air yang sudah mula memasuki rumah namun masih di paras selamat itu telah menjadi perhatian ramai. Ini kerana dalam air banjir di dalam rumah itu turut kelihatan sekumpulan ikan sedang berenang memasuki kediaman tersebut sehingga beliau menawarkan harga ikan untuk dijual sebanyak RM5..Sungguh melucukan.

 

Rakaman berdurasi kurang dari 33 saat itu bagaimanapun tidak diketahui lokasi sebenarnya dan dipercayai sebuah kampung di negeri Pantai Timur Terengganu Darul Iman berdasarkan loghat bahasanya.

Berikut adalah rakaman yang menjadi perhatian ramai itu:

Rata-rata netizen meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! TTK

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Teh Tarik Kaw

Sumber: mykmu.net

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*