Selepas dihujani 2 dkwaan dirg*l pendakwah selebriti, seorang guru tampil buka mulut

 

Petaling Jaya: Seorang guru berusia 22 tahun pula tampil membuat laporan hari ini mend4kwa menjadi m4ngsa r0gol pend4kwah selebriti yang dit4han polis di Shah Alam minggu lalu.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner Nik Ezanee Mohd Faisal berkata, wanita terbabit membuat laporan di Balai Polis Damansara ke atas svspek.

“Setakat ini di Petaling Jaya kita menerima dua laporan membabitkan cabvl dan r0gol oleh individu terbabit.

“Maklumat lanjut berkaitan kejadian itu akan dimaklumkan nanti,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Portal Harian Metro hari ini melaporkan pend4kwah selebriti yang dit4han polis berhubung sias4tan kes d4kwaan mer0gol seorang gadis di Shah Alam minggu lalu, dit4han sekali lagi oleh polis daerah ini atas kes cabvl seorang lagi gadis berasingan.

Nik Ezanee berkata, pihaknya menerima laporan dibuat seorang wanita berusia 22 tahun pada jam 3.51 petang kelmarin, mend4kwa dicabvl lelaki berusia 25 tahun yang juga pend4kwah selebriti.

Pend4kwah selebriti terbabit sebelum ini dit4han polis bagi membantu sias4tan kes d4kwaan mer0gol seorang gadis, tahun lalu.

Svspek dit4han kira-kira 11 malam Khamis lalu, selepas tampil memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam.

Berdasarkan laporan m4ngsa berusia berusia 23 tahun itu, dia mend4kwa diperk0sa svspek yang mend4kwa mahu membantu mer4wat gangguan emosi dialami pada September tahun lalu.

Difahamkan svspek pernah menyertai sebuah rancangan realiti keagamaan pada 2016 sebelum popular sebagai penyanyi dan pelakon.

Terdahulu, pend4kwah selebriti yang dit4han polis kes d4kwaan mer0gol seorang gadis di Shah Alam pada minggu lalu, dit4han sekali lagi oleh sepasukan polis daerah ini atas d4kwaan mencabvl.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner Nik Ezanee Mohd Faisal berkata, polis menerima laporan daripada seorang wanita berusia 22 tahun pada 3.51 petang semalam, mend4kwa dicabvl lelaki berusia 25 tahun yang juga pend4kwah selebriti.

Katanya, Dalam kejadian kira-kira 1 pagi pada 17 Oktober lalu, penuntut kolej swasta itu dipelawa svspek ke rumahnya di Damansara Perdana, untuk mengajar mengenai pemasaran perniagaan.

“Semasa di rumah svspek, m4ngsa dicabvl selain turut dipaksa melakukan s3ks 0ral.

“Berikutan kejadian itu m4ngsa mengalami travma dan kini mendapat r4watan di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM),” katanya dalam kenyataan hari ini.

Bertindak atas laporan, beliau berkata, pihaknya men4han svspek bagi membantu sias4tan mengikut S3ksyen 354 K4nun Kes3ksaan.

Katanya, svspek masih dit4han rem4n bersabit laporan kes r0gol yang diterima Balai Polis S3ksyen 6, Shah Alam dan akan berakhir esok.

Harian Metro sebelum ini melaporkan, pend4kwah selebriti dit4han polis bagi membantu sias4tan kes d4kwaan mer0gol seorang gadis, tahun lalu.

Svspek dit4han kira-kira jam 11 malam pada 26 November selepas tampil memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam.

Berdasarkan laporan m4ngsa yang berusia berusia 23 tahun, dia dipercayai keluar dengan svspek yang dikenali menerusi Instagram kira-kira 8 malam, 11 September tahun lalu.

Svspek pernah menyertai sebuah rancangan realiti keagamaan pada 2016 sebelum popular sebagai penyanyi dan pelakon.

Sumber: HMetro

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook satkobaviral,com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*