‘Ampunkan Saya Jika S4kitkan Hati Kamu, Penat Aku Tangg0ng…’ – Bapa Fattah Anas

 

Dek has4d d3ngki dan cembvru dengan kebahagiaan orang lain, ada yang tergmak menggunakan cara halus atau ilmu hit4m semata-mata mahu melihat orang itu mend3rita..

Seperti yang diaIami oleh seorang individu ini apabila dia dan keluarga terp4ksa mend3rita selepas terkena bu@tan manusia yang tidak berhati per0t.

Allah maha kuasa. Demi Allah, yang baik baik hanya untuk Dia, yang hina tu saya. Ampunkan saya jika sak!tkan hati kamu, pen4t aku tangg0ng, pen4t aku bawa. Tutup pen@t ni dengan senyuman untuk orang lain. Hin4nya lagi, ye tak apa. Memang h!na, saya terima.

Macam-macam dah kena, sak!t memang sak!t. Habis? banyak dah abis, abis daaa. Jadi cukup lah tu. Mohon, mer@yu demi Anas dan Aneesa. Kes!an Anas, kes!an Aneesa. Depa kena tmpias tu, depa nampak tmpias ni. Kesi@nkanlah dekat depa. Takpe, ni kita rehat pejam mata. Jap lagi buka mata, kita senyum macam biasa. Please.

Menerusi perkongsian yang dimuatnaik oleh bapa kepada Fattah Anas iaitu seorang kanak-kanak yang pernah viral pada suatu ketika dahulu di Instagram, memaklumkan bahawa dirinya kini sedang ‘mend3rita’ dipercayai angk@ra perbuatan sih!r. Dalam kesempatan itu, bapa Anas meluahkan rasa terkiIan kerana ada inidividu yang sanggup berbuat demikian. Selain itu, dia sempat memohon maaf sekiranya ada mengguriskan hati mana-mana pihak.

Bercerita lanjut tentang perkara itu, bapa Anak mengakui bukan dirinya sahaja yang menangg0ng d3rita sebaliknya anak-anaknya juga turut terima tempias. Sementara itu, individu ini mer@yu agar mereka yang terIibat supaya berhenti melakukan perbu@tan terkut0k ini.

 

 

 

Sumber: Fattahanas_boyyeah

Via ohbulan

Sumber  :  https://media.diariviral.com/

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*