“Sudah sampai masanya untuk kami disatukan”- 2 tahun menjanda akhirnya Sheera Iskandar temui pengganti?

 

Kuala Lumpur: “Sudah sampai masanya untuk kami disatukan (berkahwin). Jadi wajarlah saya buka mulut bercerita untuk mengelakkan f1tnah,” kata pelakon Sheera Iskandar mengenai status terkininya kepada umum.

Sheera, 35, atau nama sebenarnya

Tengku Shaheera Ilani Tengku Iskandar juga mengesahkan rumah tangga yang dibina dengan Abdullah Harun, 36, sejak Ogos 2015 sudah berakhir pada hujung 2018.

“Saya bukan sengaja nak merahsiakan perkara ini. Ketika mengulas desas-desus pencer.aian kepada Harian Metro sebelum ini, saya masih dalam tempoh edah.

“Jadi saya berbelah-bahagi untuk cakap perkara sebenar kerana bimbang kami akan rujuk semula. Memang saya janji akan ceritakan perkara sebenar kepada media apabila tiba masanya. Tapi takkanlah saya nak cari media semata-mata untuk jelaskan hal sebenar. Saya tengah ‘down’ ketika itu dan tak nak mulut-mulut warganet akan buat saya terus ‘down’,”katanya ketika dihubungi Harian Metro.

Pelakon Gerak Khas ini mengakui hubungan dengan bekas suami masih baik tanpa sebarang masalah.

“Perkara sudah berlalu dan saya enggan kenang lagi. Saya juga bersyukur rakan-rakan dalam Gerak Khas memahami dan sentiasa memberikan sokongan moral buat saya.

“Berkenaan bakal suami, hubungan kami berlangsung secara jarak jauh kerana dia anggota polis dan bertugas di Sabah. Dia okay, begitu juga keluarganya dapat terima saya seadanya. Buat masa ini saya belum mahu mengulas lanjut. Tunggulah masanya saya akan umumkan,” katanya yang tidak memberikan tarikh tepat memandangkan C0v1d-19 masih serius di Sabah.

Sheera mengakui tidak menyangka pertemuan ketika penggambaran Gerak Khas bakal menyatukan mereka.

“Disebabkan Gerak Khas kami berjumpa. Tak sangka kerana siri Gerak Khas akan berakhir tahun ini dan saya kena ‘gan.tung’ uniform sebagai Inspektor Sheera. Selepas ini saya kena jaga uniform bakal suami pula.

“Saya selesa berkawan dengan dia dan bukan pilih pada kedudukan. Ia soal hati dan perasaan sayang. Tak kiralah apa pangkatnya.

“Yang paling buat saya terharu ialah keluarganya tidak melihat saya sebagai janda dan bertanya kisah silam saya,” katanya.

Sheera yang juga anak kepada pelakon veteran Aznah Hamid berkata, dia tidak menyangka bakal suaminya memulakan salam perkenalan sedangkan dia merahsiakan statusnya.

“Saya tak pernah bercerita status saya di laman sosial. Tak pastilah macamana dia dapat tahu perkara ini. Dia ‘follow’ saya di Instagram dan saya anggap dia sebagai peminat biasa,” katanya.

Sumber: Metro

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*