[VIDEO] 7 Tahun Couple, Pemuda ‘Melalak’ Girlfriend Nikah Dengan Jodoh Pilihan Keluarga

Setiap couple pasti menginginkan hubungan cinta yang terjalin itu berkekalan hingga ke jinjang pelamin. Akan tetapi, soal jodoh bukan kita yang menentukannya kerana adakalanya impian untuk berkahwin dengan insan tersayang itu tidak kesampaian. Selain tak setia, cinta juga boleh terhalang kerana campur tangan keluarga.

Alami breakdown teruk, 7 tahun couple tapi tak sampai ke jinjang pelamin

Menerusi TikTok @chokyantara, dia berkongsi kisah duka mengenai masalah hubungan cinta yang dihadapi oleh rakannya. Difahamkan, pemuda berkenaan kecewa disebabkan gagal bernikah dengan wanita pilihannya. Malah dia juga dilihat mengalami breakdown teruk sehingga berguguran air mata saat mengenangkan hubungan cinta yang terjalin sejak di bangku sekolah itu berakhir begitu saja.

Paling perit bila dapat tahu girlfriend akhirnya bernikah dengan jodoh pilihan keluarga

Difahamkan, ia berikutan ibu bapa kepada teman wanitanya tidak merestui hubungan mereka. Susulan itu, wanita berkenaan akhirnya dinikahkan dengan calon pilihan lain. Bagi pemuda ini, perjalanan untuk melupakan segala perasaan dan kenangan lama cukup memeritkan sekali.

Kuatkan diri untuk move on.. percayalah akan ada jodoh yang lebih baik kelak..

Bukan sahaja meraih ratusan ribu tontonan, tetapi kapsyen yang ditulis juga seakan-akan menambahkan lagi sebak di dada netizen. Menyedari hakikat itu pahit ditelan, rata-rata mereka memberikan kata-kata semangat sekali gus mendoakan jodoh yang lebih baik untuknya kelak.


Apa pendapat anda.Jangan lupa SHARE dan komen yang baik-baik sahaja.
Sumber : TikTok chokyantara

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*