Rihana petra tak takvt pun c0vid,bila di tanya,ini jawapan buat mata trbeliak?

 

Rihana Petra Akui Tak Takvt C0 vid-19,

Bekas ratu cantik Rusia, Rihana Petra atau nama asalnya Oksana Voevodina sekali lagi mencvri perhatian pengikutnya. Kali ini, Rihana di tegvr kerana tidak memakai pelitup muka ketika berada di tempat awam. Lagi-lagi tempat yang dikunjungi sedang melaksanakan ‘lockd0wn’.

Bekas isteri kerab4t diraja itu dilihat memuatnaik foto dirinya sedang bercuti mengunjungi salah sebuah kota di Eropah iaitu Munich.

Rihana mengakui bahawa dia tidak takvt kepada vIrus kor0na kerana dia merasa dilindungi dengan antib0di yang ada dalam tubuhnya

“Di sana sedang menjalani perintah berkurvng, dan anda perlu memakai topeng, anda tidak memilikinya?”- tegvr salah seorang pengikutnya

“Saya mempunyai Antib0di. Dan saya tidak takvt dengan Covid, t0peng adalah benda artifici4l yang diciptakan untuk membuatkan orang takvt dan mend3rita”- Balas RIhana di ruangan komen.

Jerman antara negara di Eropah yang mencatat ke$ kem4tian tertinggi Covid-19. Setakat ini. Menurut CoronoTracker, sehingga hari ini Jerman mencatat ke$ p0sitif Covid-19 sebanyak 1.51 Juta dan 26,400 kem4 tian

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Voevodina Oksana (@rihanapetra)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Voevodina Oksana (@rihanapetra)

 

 

 

 

 

Rihana Petra Dedah Leon Dah Pandai Menyel0ngkar Gambar Seseorang, Video Ini Buat Netizen Tersentuh

Terbaru, Ratu cantik Rusia, Rihana Oksana Veovodina memuat naik video dimana anaknya, Leon sedang menyelongkar gambar gambar ayahnya di rak bawah TV.

Lihat video dibawah:

Berikut merupakan luahan Rihana yang dikongsikan menerusi laman Instagram;

“Kotak berisi foto berada di rak bawah, bawah TV, dan Leon sekarang yang sangat suka mener0ka semua sudut di rumah kami dan membuka foto foto tersebut.

“Sudah tentu, dia tidak faham apa-apa lagi, tetapi rasa s4kit di d4da saya masih terasa… dan suatu hari saya perlu memberitahu anak saya apa yang berlaku antara saya dan bapanya

“Saya tidak akan menyembunyikan apa-apa dari Leon atau membuat cerita bahawa Ayahnya adalah seorang angk4sawan dan terbang ke plan3t lain

“Saya tertanya-tanya adakah sesiapa dalam kalangan pengikut saya yang mempunyai situasi yang sama? ” tulisnya di ruangan caption di Instagram

Terdahulu memetik laporan Awani, khabar angin mengenai perkahwinan Yang di-Pertuan Agong ke-15 itu kecoh di laman sosial selepas timbul dkwaan pasangan tersebut berkahwin kira-kira setahun lalu itu telah berc3rai tal4k tiga.

Sijil perc3raian itu dipercayai didaftarkan 1 Julai lalu selepas proses perc3raian Oksana, 26 tahun, bertarikh 22 Jun di Singapura.

Model jelita yang dinobatkan sebagai Ratu Moscow 2015 itu dipercayai melangsungkan perkahwinan pada November 2018, lapor portal berita berpusat di United Kingdom, Daily Mail.

Pada 22 Mei lalu, Sultan Muhammad V dan Oksana selamat dikurniakan putera sulung diberi nama Tengku Ismail Leon Petra Tengku Muhammad V Faris Petra.

Terkini, status perkahwinan Sultan Kelantan Sultan Muhammad V dengan Rihana Oksana Gorbatenko akhirnya terjawab apabila peguam Sultan Kelantan, Koh Tien Hua mengesahkan pasangan berkenaan sah berc3rai tal4k tiga pada 22 Jun lalu.

Sumber: Instagram Rihana Petra

 

Sumber via Apaceritatv.com

Facebook Comments

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*