Sahabat Baik Usahawan Hafiz Mahamad Yang TuIar Saklt Str0k, MeninggaI Dunia.

SebeIum ini, usahawan dan juga selebriti media sosi4l Hafiz Mahamad ser1ng berkongsi kisah mengenai sahabat karibnya yang sedang terIantar sak1t.

Usahawan berusia 27 tahun itu ser1ng kali ‘terb4ng’ ke Kelantan untuk membantu rakannya yang dikenali sebagai Loh untuk memberi bantuan seperti kerusi r0da eIektrik bagi memudahkan perger4kan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hafiz Mahamad (@hafizmahamad)

Baru tau dia sak1t str0k.

Namun, satu berita dvka dikongsi oleh Hafiz menerusi Instastory bahawa sahabat baiknya itu telah menghembvskan n4fas terakh1r pagi tadi.

Menerusi perkongsian yang dimuat naik, sewaktu kali ter4khir bertemu sahabatnya itu dia sudah meny4ngka arwh hanya mampu bert4han dalam jangka masa yang pndek, namun javh di svdut hati suami kepada Syafiqah Aina ini berharap Loh mampu bert4han.

“Masa terakh1r saya jumpa, masa tu saya dah tau berapa lama jngka h4yat dia boleh bert4han. Sebab saya ada juga tanya jururawat,” katanya.

Selain itu, Hafiz berdoa agar sahabatnya ditempatkan di syurga sekali gus berehat dari kesak1tkan yang dihadapi oleh Allahyrham.

“Takdir dia harini, dia sahabat paling saya sayang, rindu dan cinta. Rehat la Loh. Kita jumpa di syurga nanti,” ujarnya.

Salam t4kziah.

Dapat dilihat persahabatan yang terjalin antara mereka berdua penuh dengan keikhlasan dan sifat menghargai antara satu sama lain. Tkziah diucapkan, semoga rol0hnya dicvcuri rahmat. Amin.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hafiz Mahamad (@hafizmahamad)

 

Sumber: Instagram Hafiz Mahamad, omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*