Selamat JaIan Sayang, Cukup Disini Saja Abang Menemani Mu Di Dunia lni

 

Butterworth : Seorang anggota PoIis yang bertugas diIPD Kuala Muda kedah mninggaI dunia ak1bat Knser hati yang dider1tanya.

Koperal Safryna/Sabrina Che So Ibu kepada 4 cahayamata ini disahkan mninggaI dunia pada Pukul 11.20 pagi di H0spital Kepala Batas.

Dia yang mender1ta knser hati dan alami kemer0sotan kesihatan dirinya sejak akhir akhir ini selalu dir4wat di H0spital.

Di khabar baru tiba pagi tadi di rumah dari H0spital Sungai Petani kemudian dihantar semula ke H0spital Kepala Batas kerana keadaan tdak stabil (tdak sedarkan diri).

Jn4zah masih lagi di H0spital Kepala Batas, jn4zah di kebumikan pada pukul 11 pagi di Masjid Bagan Belat Butterworth.

Sbak melihat suami Sarjan Abd Halil Hamid menguruskan perjalanan terakhir arwh isterinya Puan Ryna.

Bermula dari H0spital Kuala Batas hingga ke Bagan Belat Butterwort Sjn Halil sentiasa menemani jn4zah isteri tersayang.

Berakhir sudah drita sak1tnya dia telah pergi dijemput iIahi buat selama lamanya tinggalkan dirinya dan anak anak yang sedang membesar.

Permergian arwh Puan Ryna amat mengejvtkan rata rata insan insan yang megenali arwh amat bersed1h dengan permergiannya, Al fatihah Salam tkziah.

 

إنَّا ِللهِ وإنَّا إلَيْهِ رَاجِعُوْن Innalillahi wa inna ilaihi raji’un. اَللَّهُمَّ اغْفِرْ لَهُ وَارْحَمْهُ وَعَافِهِ وَاعْفُ “”Allahumma firlaha warhamha wa`afihi wa`fu`anha” Ya Allah Ya Tuhanku ampunilah dia, rahmat1lah dia, m4afkanlah dia,muliakanlah kemat1annya, lapangkanlah kburnya, jadikanlah syurga sebagai ganti tempat tinggalnya dan berilah kesabaran kepada ahli keluarganya, semoga arwh di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.

Selamat jalan ke tempat abadi sahabatku Ryna Chek Sap selesai la penderit4an mu di dunia ni, semoga kau tenang di sana aminnnn, AlFatihah -Reni Elfia Sabidi

Untuk makluman semua yang mengenali K0peral Safrina Cawangan Khas Ibu Pejabat PoIis Daerah Kuala Muda, beliau telah mninggaI dunia jam 11malam tadi di H0spital Kepala Batas, Pulau Pinang.

Jn4zah telah dibawa pulang ke Kampung Bagan Belat, Telok Air Tawar dan akan dikbumikan jam 11pagi nanti, Tkziah buat seluruh keluarga Safrina – Rohayu Johari

Segala urusan berjalan lancar dari H0spital hinggalah kelahad, Srjan Abdl Halil setiasa disisi jn4zah sehinggalah selesai segalanya, semoga dia tabah yang maha esa lebih sayangkan arwh isterinya. Al fatihah.Credit Reni Elfia Sabidi

-MT-

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*