perubahan mng3jutkan penampilan Lofa slpas kes itu,timbulkan persoalan peminat?

 

Baru Je Kec0h Hubungan Dikatakan Bermas4lah, Sekali Penampilan Terkini Neelofa Pula Jadi Bualan Hangat Netizen

Baru-baru ini selebriti dan usahawan Neelofa telah tampil memuat naik sebuah foto menerusi laman Instagram Story miliknya.

Penampilan berkenaan jelas menunjukkan Neelofa masih berpurdah namun tidak menutup bahagian dahinya.

Foto tersebut kemudian dimuat naik semula oleh sebuah akaun selain menimbulkan persoalan dalam kalangan peminat.

Bagaimanapun sebuah akaun yang dipercayai dimiliki oleh peminat Neelofa telah tampil memberi perbezaan antara purdah dan niqab bagi mengelakkan perb4lahan.

Apa-apa pun, sama-sama kita doakan agar Neelofa kekal istiqmah..

Hubungan Dengan Ibu Dah Tak Ngam Lepas Tular Tentang Gosip Tu?

Umum mengetahui, bekas pengacara ‘Meletop’ iaitu Noor Neelofa, telah memaafkan seorang gadis selepas individu tersebut didkwa menyebarkan ftnah terhadapnya dan PU Riz, baru-baru ini. Jelasnya lagi, kemaafan tersebut ikhlas datang dari hatinya.

Meskipun kontr0versi ‘ftnah’ tersebut sudah berakhir dengan permohonan maaf secara terbuka, segelintir warganet dipercayai masih tertanya-tanya mengenai hubungan Neelofa dengan kesemua ahli keluarganya. Maklumlah, keluarganya juga didkwa terpalit dengan kontr0versi yang melnda.

Cerita pasal syurga

Sebelum ini, rata-rata warganet mendkwa kontroversi yang berlaku terhadap Neelofa berpnca daripada keluarganya sendiri. Mereka juga mendkwa, keluarga Neelofa sepatutnya bertenang dan menunggu keputusan daripada tuan empunya badan terlebih dahulu sebelum membuka ‘cerita’ kepada umum. Ekoran daripada itu juga, warganet mendakwa Neelofa jarang memuat naik foto mahupun video bersama keluarga tercinta lebih-lebih lagi bersama ibunya iaitu Datin Noor Kartini.

Sehubungan dengan itu, Neelofa telah memuat naik perbualan Whatsapp di antara dia dan ibunya di Instagram Story. Posting tersebut menunjukkan hubungan Neelofa dengan ibunya dipercayai masih sama seperti biasa dan mereka berdua berbicara mengenai surah Al-Insan iaitu surah manusia.

Love and respect her

Bukan itu sahaja, Neelofa turut memuat naik kata-kata indah yang berkaitan dengan ibu di Instagram Storynya. Kata-kata yang dikongsikan itu membawa maksud ‘tiada cinta yang lebih hebat di dalam dunia ini melainkan cinta ibu, jadi sayangilah dan hormatilah ibu’. Neelofa turut ‘tag’ ibunya di posting tersebut.

Sumber: Neelofa via apaceritatv

Facebook Comments

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*