Zulin Aziz di Instagram cvri tumpuan ramai, dedah rahsia k0npom kurus!

 

Selebriti serba boleh, Zulin Aziz membuatkan orang ramai semakin meminatinya apabila dia bukan sahaja sering menghiiburkan peminat dan warganet dengan idea kreatifnya malah dia juga menjadi inspiirasi kerana berhasil mendapatkan berat badan ideal.

Rasanya buat yang ingin menurunkan berat badan pasti mengetahui bahawa bukan mudah malah ramai akui ibahawa begitu sukar untuk mengurangkan berat badan dan meskipun sudah mencuba tetapi hanya disebabkan tidak konsisten dalam menjaga pemakanan sihat dan tidak bersenam membuatkan berat badan kembali naik.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by زولين عزيز (@zulinaziz)


Situasi itu membuatkan seseorang itu berputus asa namun buat pelakon dan pengacara, Zulin Aziz dia akhirnya berhasil melakukan itu sehingga tidak henti-henti menjadi perhatian peminatnya.

Walau bagaimanapun, nampaknya Zulin Aziz mendedahkan cara dia dapat menguruskan badan yang mana apabila apa yang dirasakan svkar itu adalah perkara utama dalam mengurangkan berat badan.

Cara kurus Zulin Aziz adalah dengan 80 persen menjaga pemakanan manakala 20 persen lagi bersenam dan perkongsianniya itu ternyata membuatkan netizen setuju dengannya.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by زولين عزيز (@zulinaziz)

 

Biarpun begitu, seperti yang dikatakan bahawa menjaga pemakanan merupakan perkara yang sukar dilakukan namun tidak dinafikan bahawa cara kurus Zulin Aziz itu membuatkan rata-rata warganet setuju dengan selebriti jelita terbabit.

“Betul sangat-sangat”

Zulin Aziz cara dietZulin Aziz cara dietZulin Aziz cara diet

“Setuju bila la mood nak mai nie”

Zulin Aziz cara dietScreenshot_158Zulin Aziz cara dietScreenshot_160

“Jaga makan…”

Screenshot_161Screenshot_162Screenshot_163

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*